فینال حذفی

با اعلام سارمان لیگ فدراسیون فوتبال فینال جام حذفی بین تیم های استقلال و خونه به خونه را داور سمنانی قضاوت خواهد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به اعتراض های مالک باشگاه خونه به خونه و عدم حضور در جام حذفی،تماس های زیادی از سوی مسئولان فوتبالی و حتی غیر فوتبالی باعث شد تا مالک باشگاه راضی شود، فینال برگزار شود.

و سرانجام دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و خونه به خونه ساعت 19:15 روز پنج شنبه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان برگزار می شود.

 * تیم داوری قضاوت کننده فینال جام حذفی

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی در حالی روز پنجشنبه  به میزبانی خرمشهر برگزار می شود که حسین زرگر به عنوان داور وسط، حسن ظهیری و سجاد طوری به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند. همچنین عباس راکی داور چهارم و زاهد بحرینی به عنوان ناظر داوری برای این بازی انتخاب شده اند. در این بازی جلیل شعرانی کمک داور ذخیره و فریدون اصفهانیان ناظر ویژه ی بازی خواهند بود.

* آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از بازی در فینال حذفی

در هفته های پایانی لیگ برتر بار دیگر آمار بازیکنان آسیب دیده استقلال بالا رفت تا شفر در بازی های آخر فصلش امکان استفاده از همه مهره هایش را نداشته باشد. اما شرایط برای بازیکنان آسیب دیده استقلال بهتر شد و حالا در آستانه دیدار نهایی فینال جام حذفی شرایط بازیکنان آماده حضور در میدان هستند.

* سید مجید حسینی

مدافع میانی آبی پوشان که چند هفته ای را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود در آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر دقایق کوتاهی به میدان رفت تا مشخص شود از بند آسیب دیدگی رها شده و مشکلی ندارد.

حسینی در روزهای گذشته تمرینات کاملی با آبی پوشان انجام داد و آمادگی کامل برای حضور در میدان را به دست آورد تا در صورت نیاز شفر بتواند در فینال جام حذفی از مدافع جوان و ملی پوشش استفاده کند.

* فرشید باقری

یکی دیگر از مصدومان تیم استقلال که در چند هفته پایانی رقابتها به دلیل مصدومیت از میدان دور بود موفق شد تمریناتش را کامل انجام دهد تا مشخص شود این بازیکن هم از بند آسیب دیدگی رها شده است.

* دو پیشکسوت کاروان آبی پوشان را در سفر به خرمشهر همراهی می کنند

دو پیشکسوت باشگاه استقلال در جریان برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر کاروان این تیم را همراهی می کنند. با تصمیم کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال و بر اساس رسم معمول این باشگاه در خصوص همراه شدن برخی از پیشکسوتان در سفرهای خارج از تهران، کاروان آبی پوشان در سفر به خرمشهر نیز دو میهمان ویژه خواهد داشت.

محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال و مهدی کشاورز عضو کمیته پیشکسوتان این باشگاه میهمان باشگاه استقلال در این سفر هستند.

 به گزارش استقلال نیوز تیم فوتبال استقلال تهران در فینال جام حذفی کشور از ساعت ۱۹:۱۵ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهتش در خرمشهر به مصاف تیم خونه به خونه بابل می‌رود.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار