.ینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل خونه به خونه بابل گفت: باید بهترین تیم را روانه بازی کنم تا تمرکز داشته و بدون خطا و حرکت اضافه عمل کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پیش از دیدار با خونه به خونه بابل(فینال جام حذفی) در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. در ادامه متن این نشست خبری را می خوانید:

* حضور در فینال جام حذفی موفقیت بزرگی است

خوشحالم دوباره به این شهر برگشتیم. ما الان در فینال جام حذفی هستیم و این موفقیتی بزرگ است. اگر شما مسابقات حذفی در همه کشورها را نگاه کنید، می‌بینید تیم‌ها برای رسیدن به فینال با حریفان سختی روبه‌رو می‌شوند. به همین جهت، به تیمم افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم دلیل شروع موفقیت ما در لیگ و جام حذفی، هواداران هستند که باید از آنها تشکر کنم، هوادارانی که از ما حمایت کردند.

* فکر من با هواداران یکی است!

هیچ وقت فراموش نمی‌کنم هواداران پس از اولین دربی که بازنده شدیم، چطور حمایت‌مان کردند. آن لحظه بود که ما را حفظ کردند. هواداران ما با آن کاری که در روز دربی انجام دادند، به من، اعضای کادر فنی و بازیکنان اعتماد‌به‌نفس و انگیزه بیشتری دادند. پس از آن مسابقه، به خاطر حمایت هواداران احساساتی و هیجانی شدم. پس از بازی کسی حرفی نزد و همه حمایت‌مان کردند. هواداران به ما نشان دادند که پیشرفت استقلال را می‌خواهند. ما هم خوشحالیم که توانستیم این کار را انجام دهیم. از همه هواداران دوباره تشکر می‌کنم. هواداران باید بدانند فکر ما با آنها یکی است و می‌خواهیم استقلال را برای موفقیت در آسیا پایه‌گذاری کنیم.

* بردن فینال راحت نیست

طبیعی است بازی راحتی نداریم و این‌طور نیست که راحت برویم و ببریم. باید تمرکز و تلاش کنیم. ما باید 90 دقیقه بازی را در کنترل خود داشته باشیم و مطمئنم تیمم این کار را انجام خواهد داد.

* امیدوارم افتخاری پیغام مثبتی در مورد تمدید قراردادمان داشته باشد

من و پسرم در هفته‌های قبل با باشگاه مذاکراتی داشتیم و می‌توانم بگویم، در روزهای پایانی استرس داشتیم. مدیرعامل باشگاه اینجا حضور دارد و امیدوارم حضورش پیغام مثبتی برای بازیکنان و کادر فنی باشد. ما نمی‌خواهیم استقلال را برای مدت کوتاه داشته باشیم، بلکه می‌خواهیم این تیم را برای مدت طولانی در سطح بالای آسیا حفظ کنیم. بنابراین نیاز به فکر حرفه‌ای و تلاش بیشتر داریم. ما باید همین راه را برای موفقیت بیشتر برویم.

* صحبت های مالک خونه به خونه در مورد داوری منصفانه نبود

چند روز پیش صحبت‌های مالک باشگاه خونه‌به‌خونه را درباره داوری شنیدم. خیلی منصفانه نیست که این‌گونه در مورد داور صحبت شود. باید 90 دقیقه در فوتبال تمرکز داشته باشید.

* در مورد تمدید قراردادم از افتخاری بپرسید

مدیرعامل باشگاه اینجا حضور دارد و همه صحبت‌هایی که با من داشته، مشخص است. می‌توانید در رابطه با اینکه امروز قراردادم تمدید می شود یا خیر، از افتخاری سؤال کنید.

* بهترین تیم را روانه میدان خواهم کرد

{خبرنگاری از شفر پرسید: مقابل خونه‌به‌خونه بازی می‌کنید و آیا ممکن است با تیم دوم خود به مصاف این حریف بروید؟}

(شفر ابتدا به این سؤال خندید) فکر می‌کنم این سؤال در جهت احترام به حریف نباشد. باید بهترین تیم را روانه بازی کرده و سخت کار کنیم. باید تمرکز داشته و بدون خطا و حرکت اضافه عمل کنیم و دقیقاً شرایطی را که برابر العین و الریان داشتیم، به نمایش بگذاریم.

* برای تمدید قرارداد بحث مالی مطرح نیست

مشکل تمدید قراردادم با استقلال به دلیل مسائل مالی نیست، فقط بحث پول نیست. خیلی از شایعات و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، درست نیست. برای من چیزی که اهمیت دارد این است که تیم در مسیر موفقیت حرکت کند. باید در مسیر درستی پیش رفته و به چپ و راست نرویم. به تیمم اعتقاد دارم. ما تیم بسیار خوبی داریم و البته بهترین هواداران در ایران.

* اگر همه چیز طبق توافقمان باشد، قراردادم را امضا می کنم

{خبرنگاری به شفر اعلام کرد که سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال گفته است که امروز قراردادش تمدید خواهد شد}

امیدوارم تا نیم ساعت دیگر همه چیز طبق آنچه گفتید، مشخص شود. ما صحبت‌های لازم را با افتخاری انجام دادیم و اگر همه چیز «اوکی» و طبق توافق‌مان باشد، قراردادم را امضا می‌کنم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار