سیدرضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اضافه شدن پادوانی به کادر فنی صحت ندارد و در حال حاضر سلامتی او برای ما مهم تر از این مسائل است.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری در آستانه دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل خونه به خونه در فینال جام حذفی، در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنان پاسخ گفت:

* سرمربی تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند

خدا را شکر مصدومان به تیم بازگشتند و اکنون تنها داریوش شجاعیان را نداریم. مهدی قائدی هم آماده بازی است، اما در نهایت سرمربی باید تصمیم بگیرد که چه کسی بازی کند. ممکن است شفر برخی بازیکنان را برای بازی با ذوب‌آهن نگه دارد.

* فینال جام حذفی بازی با نفت آبادان بود!

ما در آبادان و با شکست صنعت نفت، کار را تمام کردیم و امروز کار خیلی سختی نداریم. البته خونه‌به‌خونه تیم با انگیزه‌ای است و ما این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید. فکر می‌کنم فینال جام حذفی، بازی ما با صنعت نفت بود که خدا را شکر به پیروزی رسیدیم.

* مذاکرات ما با شفر از مذاکرات هسته ای هم طولانی تر بود!

ما سه شب با شفر مذاکره کردیم که این مذاکرات دو شب پیش تا ساعت سه بامداد طول کشید. او خواسته‌هایی داشت که برخی از آنها، مازاد بر قرارداد اولیه ما بود. مواردی که در حد توان ما بود، پذیرفتیم و اعلام کردیم برخی بندها را نمی‌توانیم قبول کنیم. مذاکرات ما با شفر بعضاً از مذاکرات هسته‌ای هم طولانی‌تر می‌شود! فکر می‌کنم پس از بازی جام حذفی، این قرارداد را در حضور خبرنگاران، نهایی می‌کنیم.

* با شفر 2 ساله تمدید می کنیم

دنبال این هستیم که قرارداد دو ساله‌ای با شفر ببندیم، چون اگر یک مربی بخواهد در تیم کاری حرفه‌ای اساسی کند، باید زمان در اختیارش باشد تا کارهایش را انجام دهد. ما می‌خواستیم قرارداد دو ساله‌ای با شفر ببندیم که او هم با این مورد موافق بود. امیدوارم در این فرصت بتوانیم تیمی خوب آماده بازی‌های داخلی و خارجی کنیم.

* پادوانی به کادر فنی اضافه نخواهد شد

ما نگفتیم پادو پس از این مسابقه به کادر فنی می‌پیوندد، گفتیم فعلاً تمام توان‌مان را گذاشتیم که سلامتی او برگردد. الان دو پزشک و دو پرستار، کارهای پزشکی پادوانی را دنبال می‌کنند و او را برای مداوا، هر روز به مرکز درمانی می‌بریم. ما خیلی ناراحت بودیم که خدای نکرده اتفاق بدی بیفتد. فعلاً دوست داریم که پادوانی به شرایط آرمانی برگردد.

* هنوز قهرمان نشدیم تا پاداش بدهیم

هنوز قهرمانی ما قطعی نیست و در خصوص پاداشی که به اعضای این تیم پس از قهرمانی در جام حذفی پرداخت خواهد شد، تصمیم نگرفته‌ایم.

* اسپانسر بیش از نیمی از مطالباتش را پرداخت کرده

قرارداد ما با اسپانسر باشگاه دو ساله است و برای سال دوم، متممی به آن اضافه نمی‌شود. این شرکت تاکنون 60 درصد از مطالباتش را پرداخت کرده است.

* با طلبکارانمان توافق کرده ایم

ما با طلبکاران توافق کردیم و به آنها گفتیم چون تعداد شما زیاد است، نمی‌توانیم قرارداد همه را به صورت یکنواخت پرداخت کنیم. برخی از بازیکنان هم بخشی از قرارداد خود را بخشیدند و ما هم بقیه قراردادها را قسط‌بندی کردیم. ما بدهی‌های باشگاه را سبک کرده‌ایم و لیست محدودی مانده‌اند که در یکی دو سال آینده آن را جمع می‌کنیم.

با شرایطی که بازیکنان خارجی دارند و می توانند از ما شکایت کنند و زودتر هم به نتیجه می رسند تمام تلاش خود را انجام دادیم تا به بازیکنان خارجی بدهکار نباشیم تا باشگاه استقلال دچار دردسرهای بزرگ نشود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار