سیدرضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شفر شرط کرده بود با رفتن افتخاری قراردادم را یک طرفه فسخ کنم که با صحبت هایی که داشتیم این بند را حذف کردیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال در آستانه دیدار تیم فوتبال استقلال پس از تمدید قرارداد شفر، در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنان پاسخ گفت:

* شفر تا دوسال با خیال راحت کارش را انجام می دهد

خوشحالم که توانستیم با شفر قرارداد خود را تمدید کنیم، او حالا دو سال در استقلال سرمربی خواهد بود و می‌تواند کار خود را با آرامش کامل انجام دهد.

* با مربیان ایرانی هم تمدید می کنیم

بیژن طاهری و اشکان نامداری مربیان ایرانی ما هستند که هیچ مشکلی با آنها نداریم. با توجه به اینکه تاریخ قرارداد آنها با ما، شمسی و مربیان خارجی، میلادی است، به همین دلیل آنها در این جلسه حضور نداشتند.

* شفر شرط گذاشت که با رفتن من از استقلال قراردادش را فسخ کند

رقم قرارداد شفر 700 هزار دلار نیست، ما یک ماه است که در حال مذاکره با شفر هستیم و تنها بحث مالی وجود نداشته، چرا که در خصوص بند بند قرارداد او جلسه گذاشتیم، صحبت کردیم و توانستیم به توافقات نهایی دست پیدا کنیم. شاید باور نکنید او یک درخواست عجیبی در قراردادش داشت و آن، این بود که اگر من از استقلال بروم، او هم قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند، اما به او گفتم شاید من دوست نداشته باشم که در استقلال بمانم، این دلیل بر این نمی‌شود که تو هم از استقلال بروی.

* شفر در نبود من هم کارش را ادامه می دهد

شفر می‌گوید می‌ترسم با رفتن تو تنها بمانم اما من قول دادم که او در استقلال کارش را با قدرت ادامه خواهد داد و بودن و نبودن من مشکل‌ساز نخواهد بود.

* فدراسیون بی دلیل ما را جریمه می کند

متأسفانه تابحال یک ریال هم از محل تبلیغات دریافت نکردیم، هیچ، بدهکار هم شدیم. هر اتفاقی که می‌افتد، ما جریمه می‌شویم و باید پرداخت کنیم. به عنوان مثال باید بگویم در دو بازی رشت و مشهد که داشتیم، با اینکه ما میزبان نبودیم اما به دلیل رفتار بد تماشاگران این شهرها، ما جریمه شدیم و باید ما آن را پرداخت کنیم. خوشبختانه شما دیدید که در دیدار برابر الریان و العین، تماشاگران ما نشان دادند که چقدر فهیم هستند و هیچ اتفاقی نیفتاد و AFC نتوانست ما را جریمه کند. چندین جلسه را با شیرازی برگزار کردیم و فکر می‌کنم سهم استقلال و پرسپولیس از ۶۶ میلیارد قرارداد تبلیغات محیطی، ۸-۷ میلیارد باشد.

* درتلاشیم با دریافت مطالبات خود بدهی های باشگاه را پرداخت کنیم

ما تلاش می‌کنیم تا مطالبات خود را دریافت کنیم و بتوانیم سر و سامانی به وضعیت بدهی‌مان بدهیم.

* جپاروف و ابراهیمی می مانند

جپاروف را صحبت کردیم و تمام است. ابراهیمی به من گفت دوست دارم بمانم اما باید یک مقدار کمک کنیم طلب گذشته آنها را پرداخت کنیم. ممکن است دو نفر نخواهند بمانند که دست خودشان نیست و مدیر برنامه هایشان نقش دارند. شاید تنها دو بازیکن از ما جدا شوند که آن هم نورافکن و حسینی هستند که به احتمال زیاد به اروپا خواهند رفت.

* بانک مرکزی مشکل نوسانات دلار را حل می کند

دو هفته‌ پیش نامه‌ای را به بانک مرکزی زدیم تا بتوانیم با گرفتن ارز دولتی، این مشکل را برطرف کنیم و امیدوارم نامه‌نگاری ما جواب داده و این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. آنها موافقت کردند و در صورت تصویب با همان دلار 4200 کار را پیش می بریم.

* وکیل حیدری اشتباه کرده بود

خسرو حیدری مشکلی با باشگاه ندارد فقط وکیل او دچار اشتباه شده بود که خوشبختانه این مشکل برطرف و شکایت پس گرفته شد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار