ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی1396/97 به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سید مجید حسینی، خسرو حیدری، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی، مامه بابا تیام

شماتیک ترکیب استقلال مقابل خونه به خونه

به گزارش استقلال نیوز، استقلال امروز به دنبال کسب هفتمین قهرمانی در جام حذفی است. بازیکنانی که شفر برای این دیدار انتخاب کرده نشان دهنده این است که آبی های پایتخت سخت به دنبال برتری مقابل خونه به خونه کسب جام هستند.اساس ترکیب استقلال بر پایه سیستم 1-5-4 چیده شده اما در موقع حمله غفوری و اسماعیلی به تیام اضافه می شوند و بک های استقلال نیز به خط میانی کمک خواهند کرد.

* سید مهدی رحمتی همچون دیدارهای گذشته در جام حذفی، امروز هم دروازبان و کاپیتان استقلال است.

** سید مجید حسینی و پژمان منتظری زوج خط دفاع استقلال در این دیدار خواهند بود تا چشمی در پست اصلی خود به بازی گرفته شود. نیمکت نشینی آرمین سهرابیان نشان دهنده این است، شفر نمی خواهد در خط دفاع ریسک کند و با حداکثر توان مقابل خونه به خونه حاضر خواهد شد. امید نورافکن در سمت چپ خط دفاعی و خسرو حیدری در سمت راست به بازی گرفته خواهند شد. هر چند در شماتیک ترکیبی که باشگاه استقلال منتشر کرده، غفوری در دفاع راست قرار گرفته اما بعید است خسرو حیدری در پست هافبک به بازی گرفته شود و وریا با توجه به عملکرد درخشانش در دیدارهای گذشته، جانشین شجاعیان خواهد شد.

*** روزبه چشمی در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی به بازی گرفته شد تا زوج او و ابراهیمی مرکز میدان را قبضه کنند. وریا غفوری در سمت راست، فرشید اسماعیلی در چپ و سرور جپاروف به عنوان هافبک هجومی، دیگر بازیکنان خط میانی استقلال خواهند بود. البته با توجه به شماتیک ترکیب این احتمال می رود که حیدری در خط هافبک بازی کند.

**** و اما مامه بابا تیام امید اول گلزنی استقلال در این دیدار به عنوان تک مهاجم مقابل مدافعان خونه به خونه قرار خواهد گرفت. تیام انگیزه زیادی برای بازی امروز دارد و باید منتظر گلزنی او باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار نهایی جام حذفی بین تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه بابل از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار خواهد شد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار