حواشی فینال جام حذفی

نحوه برگزاری مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی، هجوم افراد متفرقه و دزدیده شدن مدال های قهرمانی موجب اعتراض بازیکنان استقلال شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از پایان دیدار نهایی جام حذفی و اهدای مدال و جام قهرمانی به بازیکنان استقلال هجوم هواداران و افراد متفرقه به سکوی قهرمانی، موجب بروز نا امنی و اغتشاش در زمین شد به طوری که مدال چند بازیکن مفقود شد و جام قهرمانی هم دزدیده شد که توسط لیدرها در بیرون از ورزشگاه از مردم پس گرفته شد!

بعد از پایان مراسم اهدای جام بازیکنان استقلال به نحوه برگزاری جشن قهرمانی و سامان دهی این برنامه اعتراض داشتند.

حواشی فینال جام حذفی

در ادامه صحبت های چند تن از بازیکنان استقلال را در مورد دیدار فینال، مراسم اهدای جام و وضعیتشان برای فصل بعد؛ می خوانید:

* امید ابراهیمی

ابتدای بازی خیلی هوا گرم بود اما می‌دانم که همه تلاش کردند تا این بازی در بهترین شرایط انجام شود. خوشبختانه زمین هم شرایط خوبی داشت.

این صحنه‌ها را هیچ جای دیگر نمی‌بینید مردم باید کمی شرایط را درک کنند و برخی موضوعات را رعایت کنند چون خیلی‌ها در اقصی‌نقاط ایران و جهان از تلویزیون این صحنه‌ها را می‌بینند و زیبنده فوتبال ما نیست برخی موارد باید فرهنگ‌سازی شود و مردم یاد بگیرند که بعد از جشن قهرمانی برای گرفتن عکس یادگاری زمان دارند.

چون شرایط استقلال حساس بود حرفی نزده‌ام و تمرکزم روی تیم است و بعد از فصل در این خصوص صحبت خواهیم کرد. هنوز صحبت خاصی نشده است اما حتماً موضوعی بوده که این حرف‌ها مطرح شده است. بعد از بازی ذوب‌آهن که ان‌شاءالله به خیر و خوشی بگذرد در مورد پیشنهاد از هلند هم صحبت می‌کنیم.

* روزبه چشمی

خدا را شاکرم که توانستیم قهرمان شویم. بازی خیلی سختی بود البته خودمان هم پیش‌بینی می‌کردیم بازی اینقدر سخت باشد.

فرقی نمی‌کند که کجا این بازی انجام شود هر کجا که باشد باید به فکر سلامتی و امنیت بازیکنان باشند چرا که دیدیم چند بار تماشاگران وارد زمین شدند و شرایط جشن قهرمانی را هم شاهد بودید. در این شلوغی مدالم که هیچ نزدیک بود خودم هم گم شوم. افرادی در زمان جشن قهرمانی در زمین بودند که اصلاً مشخص نبود چه کسانی هستند و از کجا آمده‌‌اند.

قرارداد شفر تمدید شده و امیدوارم هر اتفاقی که در آینده برای استقلال بیفتد به سود این تیم باشد و استقلال بتواند جام‌های بیشتری را به هواداران تقدیم کند.

* امید نور افکن

واقعا حس وصف‌نشدنی دارم، چرا که توانسته‌ام در بیست سالگی با تیم استقلال یک جام بیاورم و امیدوارم در سال‌های بعد، این افتخارات بیشتر شود و این تیم بتواند در این آسیا بدرخشد.

ما امیدوار هستیم که بتوانیم فصل بعد را با این قهرمانی‌ها ادامه دهیم، اما به هر حال در ابتدای فصل نوساناتی وجود داشت، تلاش ما این است که فصل بعد بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. 

ما دو بازی سخت با ذوب‌آهن در مرحله حذفی داریم، آنها قطعاً بازی امروز ما را دیده و ما را آنالیز کرده‌اند، البته ما هم بیکار نمی‌نشینیم و با تمرکز زیاد آماده بازی با ذوب‌آهن می‌شویم تا بتوانیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

تا الان حرفی در مورد پیشنهادات خارجی ام زده نشده اما مدیر برنامه‌هایم گفته که چند پیشنهاد دارم در حال حاضر استقلال دو بازی حساس پیش‌رو دارد و باید به آنها فکر کرد.

جدایی‌ام‌ از استقلال یا ماندن در این تیم دست خودم و باشگاه است اما این را هم باید بگویم که اگر استقلال اجازه ندهد از این تیم جدا نمی‌شود.

* سید مهدی رحمتی

این جو جام حذفی است واقعاً به فدراسیون فوتبال و آقای تاج تبریک می‌گویم. به خاطر همچین جشن قهرمانی.

خودتان دوربین‌ها را بچرخاند و ببینید چه جوی در زمین حاکم است چقدر مردم در داخل زمین هستند و این واقعاً خجالت‌آور است.

* وریا غفوری

بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم البته فشار بازی ها باعث شد تا حدودی آن قدرت همیشگی را نداشته باشیم اما از تجربه خود استفاده کرده و به قهرمانی رسیدیم.

استقلال این چند روز درگیر چند ترنمنت بوده و فشار زیادی بر روی بازیکنان ما آمد ضمن اینکه باید هفته آینده هم روز دوشنبه مقابل ذوب آهن اصفهان از مرحله حذفی لیگ قهرمانان بازی کنیم.

شاید حرف هایی که این چند روزه گفته می شد که این تیم شرایط خوبی ندارد و در مقابل ما با گل های زیادی شکست خواهد خورد باعث شد که ما هم کمی از لحاظ روحی و روانی نتوانیم آن بازی همیشگی را ارائه کنیم.

از همه هواداران ممنونم. آنها در طول فصل زحمات زیاد کشیدند و امیدوارم توانسته باشیم با این قهرمانی دل آنها را شاد کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار