سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: زمانی که شفر به استقلال آمد من اولین کسی بودم که از او تعریف کردم چون می گفتند سنش بالا هست نمی‌تواند در استقلال نتایج خوبی را کسب کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، در خصوص قهرمانی تیم فوتبال استقلال در جام حذفی و دیدار پیش رو با ذوب آهنصحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو رامشاهده خواهید کرد:

 

* قهرمانی استقلال در جام حذفی؟

به استقلال تبریک می‌گویم خدا را شکر توانستند حداقل یک جام را امسال بگیرند و با قهرمانی در جام حذفی توانستند لیگ را جبران کنند. امسال استقلال با شفر عملکرد خوبی داشت حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس دارند که بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند. از امروز فکر و ذکر استقلال باید بازی در لیگ قهرمانان آسیا باشد زمانی که شفر به استقلال آمد من اولین کسی بودم که از او تعریف و معرفی کردم چرا که خیلی‌ها او را نمی‌شناختند و معتقد بودند چون سن بالایی دارد نمی‌تواند در استقلال نتایج خوبی را کسب کند. اما دیدید که چقدر با تجربه بود و توانست استقلال را دگرگون کند. عملکرد خوبی از او در استقلال می‌بینید که نشان می‌دهد در آینده این تیم می‌تواند مدعی قهرمانی در هر رقابتی باشد. به نظرم خونه به خونه در نیمه دوم بهتر عمل کرد به هر حال استقلال کمی این تیم را دست کم گرفت. از قبل از بازی حرف و حدیثی بود مبنی براینکه استقلال به راحتی می‌تواند این تیم را ببرد و قهرمان شود اما دیدید که خونه به خونه پابه‌پای استقلال جنگید تا بتواند نتیجه را تغییر دهد.

* مصدومیت تیام بازیکن استقلال؟

به نظرم تیام کامل خوب نشده است و این مصدومیت ممکن است شرایط این بازیکن را سخت‌تر کند. مهم این است که توانست گل قهرمانی را بزند. امیدوارم شرایط درمانی او به نحوی جلو برود که هرچه سریعتر بهتر شود و بتواند به استقلال کمک کند.

* بازی بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن؟

خوشحالی بازیکنان استقلال باید امروز به پایان برسد از امروز به فکر بازی ذوب‌آهن باشند چرا که این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است. درست است شاگردان شفر توانستند از گروه‌شان صعود کنند اما مطمئناً کار سختی مقابل ذوب‌آهن خواهند داشت چرا که امیر قلعه‌نویی یک مربی پخته و کاربلد است امیدوارم استقلال بازی خوبی برابر ذوب‌آهن انجام دهد و نتیجه خوبی کسب کند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار