جواد قراب

عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال گفت: تلاش می‌کنیم با کمک هوادارن این روند خوب استقلال را ادامه داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هئیت مدیره استقلال  در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص قهرمانی استقلال در جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد. در ادامه متن این گفت وگو را می‌خوانید:

* قهرمانی حذفی حداقل حق این فصل ما بود

روز گذشته استقلال با یک نمایش حساب شده موفق شد تا خونه به خونه را شکست دهد. این قهرمانی حداقل حق ما در فصل بود. جا دارد از کمیته فنی و پیشکسوتان استقلال و صد البته آقای افتخاری بابت انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال تشکر کنم که این انتخاب صحیح باعث تحول در روش بازی و نتیجه گیری استقلال شد. کار ما و استقلال هنوز تمام نشده و هیات مدیره و مدیرعامل استقلال با کمک هواداران که از روز اول پشت تیم بودند، تلاش می‌کنند این روند خوب استقلال را ادامه دهند.

* با همت بازیکنان و مربیان ذوب آهن را هم شکست می دهیم

تلاش همه بازیکنان استقلال تا این جا شادی دل هواداران بوده و آنها الحق والانصاف با نمایش‌های خوبشان توانایی خود را ثابت کرده‌اند. خوشبختانه با تمدید قرارداد آقای شفر و حضور زحمتکشانی مثل نصرالله عبدللهی، بیژن طاهری، اشکان نامداری، ساشا شفر، ساناک و کولی مطمئنا استقلال فصل آینده بهتر از این خواهد بود. از طرفی ما دو بازی هم با ذوب‌آهن داریم که ان‌شاءالله با همت بازیکنان و حضور هواداران، این دو بازی را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. جا دارد در پایان از اسپانسر استقلال یعنی ایرانسل هم بابت کمک‌هایش تشکر کنم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار