ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال نیاز نداشت خود را به آب و آتش بزند، مهم قهرمانی بود که به دست آند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال با غلبه بر خونه به خونه به مقام قهرمانی جام حذفی رسید تا یکی از دو جام کشور به این تیم تعلق بگیرد. شاگردان شفر برای این منظور در آخرین ساعات پنجشنبه شب تیم خونه به خونه را با یک گل مغلوب کردند.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص قهرمانی استقلال در جام حذفی و شرایط این تیم توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* شفر انرژی بازیکنان را مدیریت کرد

استقلال در این بازی خیلی نیازی به آب و آتش زدن نداشت و باتوجه به دیدار حساسی که برابر ذوب آهن در پیش دارد باید با حساب و کتاب انرژِی بازیکنانش را خرج می کرد تا در این دیدار مهم آسیایی با مشکل مواجه نشود. لذا به اعتقاد من شفر بعد از رسیدن به گل و به خصوص در نیمه دوم بیشتر سعی کرد بازی را مدیریت کند. 

* مهم کسب قهرمانی در فینال بود نه زدن گل بیشتر

در این بازی خاص اصلا موضوع خوب بودن و بد بودن مطرح نیست. استقلال به قهرمانی و رسیدن به جام نیاز داشت که با مدیریت بازی به خواسته‌اش رسید. وگرنه اگر قرار بود که این تیم به گلهای بیشتری در این بازی برسد قطعا به حریف فشار می آورد و به خواسته اش می‌رسید. 

* قهرمانی در جام حذفی حاصل همدلی همه ارکان استقلال بود

جا دارد که از زحمات اعضای محترم کمیته پیشکسوتان که چشم و چراغ باشگاه هستند تشکر کنم. به خصوص از آقایان قراب، جباری، کشاورز و همه آنهایی که زحمت می کشند. کمیته پیشکسوتا باعث شد تا بازیکنان قدیمی استقلال در این فصل بیشتر خودشان را در کنار تیم ببینند و بیشتر با تیم همدل شوند. قطعا این همدلی که در بین ارکان مختلف باشگاه ایجاد شد بی تاثیر در این موفقیت ها نبود. موفقیتهایی که در نهایت منجر به کسب جام شد.

* ذوب آهن حریف ساده ای نیست

من یقین دارم که ذوب آهن حریف ساده‌ای برای آبی پوشان در آسیا نخواهد بود. قلعه نویی به خوبی از زوایای استقلال آگاه است و شناخت جامعی از این تیم دارد. اما با این حساب امیدوارم که نتیجه این بازی به سود آبی‌ها تمام شود تا با صعود به مرحله یک چهارم نهایی راه برای سومین قهرمانی در آسیا هموار شود

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار