قهرمان جام حفی

تیم فوتبال استقلال تهران با کسب مقام قهرمانی این فصل جام حذفی برای هفتمین بار موفق به کسب این جام شد و رکوردار این عنوان باقی ماند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه گذشته برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی کشور شد اما آبی پوشان برای به دست آوردن این عنوان راه تقریبا سختی را پشت سر گذاشتند. راه استقلال به این دلیل سخت عنوان شد چون این تیم در آغاز فصل جدید و همزمان با شروع مسابقات روزهای تیره‌ و تاریکی داشت و نتایج این تیم باعث شد تا تیم آن زمان منصوریان در رده شانزدهم جدول هم قرار بگیرد.

مرحله 1/16(گل‌گهر سیرجان)

آبی پوشان  که تا شروع مسابقات جام حذفی در لیگ نتایج بسیار ضعیفی گرفته بودند مسابقات را با بازی با گل‌گهر سیرجان آغاز کردند، در این بازی شاگردان منصوریان با نتیجه دو بر یک و به سختی حریف را شکست دادند. امید نورافکن و خسرو حیدری زننده گل های استقلال در آن بازی بودند اما این دیدار آخرین حضور منصوریان روی نیمکت استقلال در جام حذفی بود.

* مرحله 1/8(نساجی قائمشهر)

بعد از تساوی استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم، منصوریان از سرمربیگری بر کنار شد تا شفر بلافاصله بعد از حضورش در تهران در اولین تجربه‌اش روی نیمکت آبی پوشان مقابل نساجی مازندران قرار بگیرد. تیم قائمشهری با حمایت پرشور طرفدارانش در ورزشگاه آزادی و در حالی که پاشازاده را به عنوان سرمربی در اختیار داشت بد کار نکرد ولی در نهایت بازی را با دو گل فرشید اسماعیلی و علی قربانی به میزبان خود واگذار کرد. تک گل نساجی را در این بازی محمد اوسانی به ثمر رساند.

قهرمانی در جام حذفی

* مرحله 1/4(ایرانجوان بوشهر)

بعد از این پیروزی شاگردان شفر که در لیگ برتر از تیم‌ها با 3 و 4گل در این برهه زمانی استقبال می‌کردند در تهران میزبان ایرانجوان بوشهر شدند. استقلال در مرحله یک چهارم ایرانجوان را با 3 گل مجید حسینی، سرور جپاروف و علی قربانی شکست داد و به نیمه نهایی جام حذفی رسید.

* مرحل نیمه نهایی (نفت آبادان)

در نیمه نهایی سخت‌ترین قرعه نصیب استقلال شد، نفت آبادان حریفی بود که در خانه‌اش از استقلال میزبانی می‌کرد و در روزی که ورزشگاه تختی آبادان جای سوزن انداختن نداشت باز هم این استقلال بود که حریف خود را شکست داد. استقلال در آن بازی سخت و نفس‌گیر با اشتباه سوشا مکانی به گل اول توسط منتظری رسید و در ادامه شجاعیان روی ناهماهنگی گلر و مدافعان نفت گل دوم را زد تا ضربه سر دیدنی لوسیانو پریرا هم چاره‌کار برای تیم کمالوند نباشد.آبی پوشان در مهمترین بازی چند وقت اخیر خود در آبادان مجوز حضور در فینال جام حذفی را گرفتند تا بعد از ناکامی در لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی حداقل یک جام را برای هوادارانش ذخیره کند.

قهرمانی در جام حذفی

* فینال (خونه به خونه بابل)

در فینال هم پیش بینی می شد خونه به خونه حریفی سخت برای آبی پوشان نباشد.تیم بابلی که از حضور در لیگ برتر در روز آخر بازمانده بود با کلی حاشیه وارد خرمشهر شد تا به مصاف استقلال برود ولی با وجود اینکه تیم آماده شفر را خوب متوقف کرده بود روی حرفه‌ای گیری مامه تیام دروازه‌اش را باز شده دید تا بازی با همین یک گل به سود استقلال به پایان برسد و آبی پوشان قهرمان جام حذفی شوند.

به گزارش استقلال نیوز، استقلال تهران با 7 عنوان قهرمانی در جام حذفی پر افتخارترین تیم این مسابقات به شمار می رود. آبی پوشان  در سال‌های 57، 97،90،86،80،78،74 قهرمان جام حذفی ایران شده‌اند.

در ادامه ده تیم برتر رقابت های جام حذفی ایران را مشاهده خواهید کرد.

رده‌بندی 10 تیم اول کسب عنوان جام حذفی

 

* تبریک AFC به باشگاه استقلال

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری، به هفتمین قهرمانی استقلال در جام حذفی اشاره و این تیم را رکورد دار این جام در ایران اعلام کرد، که متن پیان را در ادامه مشاهده می کنید:

پیام ای اف سی برای قهرمانی حذفی استقلال

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار