ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان از مرحله 1/8 لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان از  مرحله 1/8 لیگ قهرمانان آسیا 2018 به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی

شماتیک ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

به گزارش استقلال نیوز، دیدارهای حذفی همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است و شفر با تجربه بالایش به خوبی این موضوع را می داند. سرمربی استقلال در این دیدار سعی کرده به تجربه رحمتی اعتماد و از او به عنوان لیدر استقلال استفاده کند.

جدال ذوب آهن و استقلال تیم های دوم و سوم لیگ برتر یکی از حساس ترین رقابت های مرحله 1/8 لیگ قهرمانان است که با حضور قلعه نوعی روی نیمکت سبزپوشان حساسیت دو چندانی گرفته.

* سید مهدی رحمتی که در دیدار مقابل سپاهان در دیدار پایانی لیگ و خونه به خونه در فینال جام حذفی عملکرد فوق العاده ای همراه با کلین شیت داشت، در این بازی هم با اعتماد شفر رو به رو شد و به عنوان کاپیتان درون دروازه استقلال قرار می گیرد.

با توجه به رفع کدورت و آشتی رحمتی و قلعه نوعی در دیدار برگشت لیگ در فولادشهر، منتظر عملکرد فوق العاده و بدون حاشیه از رحمتی در این دیدار هستیم.

** با توجه به شماتیک ترکیب، زوج دفاع مرکزی استقلال را در این دیدار منتظری و حسینی تشکیل می دهند. اما به نظر می رسد روزبه چشمی به قلب خط دفاع برگردد و در کنار سید مجید حسینی قلب دفاع استقلال را تشکیل بدهند. زوج قلدر خط دفاعی استقلال که عملکرد بی نظیری در لیگ داشتند. شماتیک ترکیب می گوید در سمت راست وریا غفوری و در چپ آرمین سهرابیان بازی خواهند کرد.

البته به نظر می رسد منتظری در سمت راست خط دفاعی با توجه به تجربه بازی در این پست قرار بگیرد و غفوری ر فاز هجومی و سمت راست خط میانی قرار بگیرد. سهرابیان همواره گزینه سوم شفر در دفاع چپ بود ولی اینکه سرمربی آلمانی در این دیدار حساس به او اعتماد کرده نشان از توانایی های او دارد که امیدواریم در این دیدار بتواند ارزش های خود را ثابت کند.

*** در خط میانی، بازگشت فرشید باقری بهترین خبر ممکن بود. هافبک باتعصب، جنگنده و تخریبی استقلال که نقش مهمی در مرکز میدان ایفا می کند. اگر بنا باشد روزبه چشمی که تقریبا" خصوصیات مشابه باقری را در ارائه بازی تخریبی دارد در کنار او بازی کند(مطابق شماتیک تریکیب) باید دید شفر چه آنالیزی از ذوب آهن کرده که می خواهد اینگونه خط میانی خود را با 3 هافبک دفاعی(باقری-چشمی-ابراهیمی) روانه میدان کند.

امید ابراهیمی به عنوان فرمانده خط میانی وظیفه سنگینی در این دیدار دارد. احتمال گلزنی او در این دیدار از دید من بالاست و امیدوارم امید پیام آور شادی برای ما باشد. داریوش شجاعیان و سرور جپاروف دیگر هافبک های استقلال هستند که هر کدام در اوج آمادگی قرار دارند.

اگر به شماتیک ترکیب به دید یک ترفند برای گمراه سازی کادر فنی ذوب آهن نگاه کنیم، به احتمال زیاد جپاروف باید پشت اسماعیلی به عنوان هافبک هجومی و مهاجم دوم بازی کند و غفوری در راست و شجاعیان در چپ خط میانی به بازی گرفته شوند.

** تک مهاجم استقلال در این دیدار فرشید اسماعیلی خواهد بود. با توجه به اینکه شفر اگر مچبور نشود به تیام که عکس هایی از پیراهنش در رختکن به چشم خورد و احتمال حضورش روی نیمکت می رود، بازی نخواهد داد، فرشید نقش پر رنگی در فاز هجومی استقلال خواهد داشت. البته در مواقعی که تیم به دفاع می رود، اسماعیلی می تواند به خط میانی اضافه شود تا برتری عددی در خط میانی برای تیم ما باشد.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار ذوب آهن و استقلال از ساعت 19:15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
0 #1 سهراب 1397-02-18 18:31
ترکیب به نظم کمی دفاعی باشه فقط امیدوارم روی ضربه ایستگاهی به گل برسیم چون خالد شفیعی هم نیست خیلی وضعیت ما بهتر میشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار