شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در بازی برگشت و مقابل هوادارانش می تواند ذوب آهن را شکست دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس در خصوص بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن و شکست مقابل این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی حریف خارجی راحت تر بود

من قبلاً هم گفتم که استقلال بازی سنگینی مقابل ذوب آهن خواهد داشت و دیدید که روز گذشته چه فشاری روی تیم به وجود آمد، من فکر می کنم که اگر استقلال در این مرحله با یک تیم خارجی برخورد می‌کرد می‌توانست راحت‌تر نتیجه بگیرد و از شرایط میزبانی استفاده کند. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و در لیگ برتر هم نشان داد که حرفهای زیادی برای گفتن دارد و در پایان جایگاه مناسبی به دست آورد. امیر قلعه‌نویی تیم خوبی جمع کرده است، او بازیکنان توانمندی دراختیار دارد و بازیکنان خارجی ذوب آهن هم کیفیت بالایی دارند.

* بازی بعدی برای استقلال دشوار خواهد بود

طبیعی بود به خاطر اینکه قلعه‌نویی سالها در استقلال مربیگری کرد نقاط ضعف و قدرت این تیم را بداند، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده، استقلال شانس دارد که از این مرحله صعود کند، درست است که استقلال در دور برگشت بازی سختی خواهد داشت ، اما باید پیروز شود تا بتواند از این مرحله صعود کند. هنوز بازی در جریان است، یک نیمه دیگر باقی مانده، من فکر می‌کنم اگر بازی روز گذشته مساوی به اتمام می‌رسید، برای استقلال بهتر بود. 

* پنالتی دقایق پایانی کار را خراب کرد

طبیعی است شفر برای برد به میدان نیامده بود، ترکیب نشان داد که استقلال به دنبال تساوی بود، مطمئنا صددرصد در بازی برگشت این ترکیب تغییر می‌کند، هر کسی جای شفر بود، با توجه به اینکه در زمین ذوب آهن بازی می‌کرد، به فکر این بود که امتیاز کسب کند تا در بازی برگشت جبران کند. تیم شفر تا دقیقه 90 کار کرد و به اهدافش رسید اما به خاطر پنالتی نتیجه را واگذار کرد، ما نباید باخت را به گردن شفر بیندازیم. اگر شفر مساوی می‌کرد مطمئنا کارش آسانتر بود، به نظرم اگر یک گل در اصفهان به ذوب آهن می‌زد، صعودش به مرحله بعدی راحتر می شد. اگر استقلال و بازیکنان این تیم فکر می‌کنند می‌توانند به دور بعدی صعود کنند یا قهرمان آسیا شوند، باید در ورزشگاه آزادی ذوب‌آهن را شکست دهند. 

* نبود ابراهیمی و شجاعیان به استقلال لطمه میزند

مطمئنا نبود ابراهیمی و شجاعیان تأثیرگذار خواهد بود، مثل اینکه ذوب‌آهن از تبریزی استفاده نکند، یا مثلا بگوییم مسی در بارسلونا حضور ندارد و نبود او به چشم نمی آید. نبودن امید ابراهیمی و شجاعیان در استقلال حس می شود.  امیدوارم نفراتی که قرار است جای این بازیکنان بازی کنند، عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانند در دور برگشت این کمبود را برطرف کنند.

* تیم شفر خوب کار می کند

امیدوارم استقلال در بازی برگشت مقابل هواداران پرشورش نتیجه خوبی کسب کند و بتواند به مرحله بعدی صعود کند، شفر تیم خوبی جمع کرده است، حرکت تیمی خوبی ایجاد شده و در هر بازی گردش توپ به خوبی در جریان است و این نشان می‌دهد که تیم استقلال تیم قدرتمندی است،‌ باز هم تأکید می‌کنم اگر استقلال فکر می‌کند می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند باید ذوب‌آهن را شکست دهد

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار