رضا افتخلری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: این قهرمانی را مدیون هوادارانی هستیم که در روزهای سخت ابتدای فصل ما را حمایت کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال که عصر چهارشنبه در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد، در جمع حاضرین صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* قهرمانی را مدیون همراهان روزهای سخت هستیم

این قهرمانی را به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم ستاره سوم را هم کسب کنیم. این قهرمانی را مدیون خیلی از عزیزان  هستیم که در روزهای سخت به ما کمک کردند تا به این مهم دست پیدا کنیم. در روزهای سخت مان و زمانی که تهدید شدیم و قرار بود جواز حرفه ای گری تیم ما باطل شود اسپانسر به دادمان رسید و به ما کمک کرد چرا که اگر این اتفاق رخ نمی داد معلوم نبود که بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. 

* از خوشحالی هواداران خوشحالم

روز سه شنبه که توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم صحنه های جالبی را در ورزشگاه دیدم. مردم بسیار شاد بودند و در خیابان ها هم جوان ها هم بسیار شاد بودند که باعث خوشحالی خودم شد. 

* پیش بینی ها برای قهرمانی آسیا را انجام داده ایم

ما پیش بینی های لازم برای قهرمانی در آسیا را انجام داده ایم. توانستیم با شفر قرارداد دو ساله امضا کنیم. با دستیاران ایشان و تیام هم قرارداد داریم. به نظرم نتایج خوبی کسب کردیم و در گروه مرگ صدرنشین شدیم.

* به داشتن این هواداران افتخار می کنیم

برای ما بسیار خوب بود که توانستیم نماینده عربستان را رفت و برگشت شکست دهیم. عربستانی که بازی نکردن در خانه را به ما تحمیل کرد. با این حال ما توانستیم نماینده این کشور را شکست دهیم. در روز بازی با العین شاهد یک اتفاق باشکوه در ورزشگاه آزادی بودیم که بیش از یکصد هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. نمایندگان کنفدراسیون آسیا فکر می کردند اتفاق بدی رخ خواهد داد اما ما بیانیه دادیم و از هواداران خواستیم که نکات را رعایت کنند که همین اتفاق هم افتاد. برای ما افتخار بود که چنین تماشاگرانی داشته باشیم. از تماشاگران تشکر می کنم که بهانه دست کنفدراسیون فوتبال آسیا ندادند. 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری در پایان صحبت هایش یادی از پیشکسوتان و درگذشتگان باشگاه استقلال کرد و از حضار خواست جهت شادی روح آنها صلواتی قرائت کنند.

 

اخبار باشگاه استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار