محمد نوری

پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: هواداران ما دوست دارند که در مرحله 1/4 به پرسپولیس بخوریم و اما راستش را بخواهید من هم به شخصه از این اتفاق بدم نمی آید.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر با تاکید بر اینکه عملکرد این تیم مقابل ذوب آهن جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت، از رویارویی با پرسپولیس در مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا استقبال کرد.

* مرگ ساموئل ما را متاثر کرد

قبل از هر چیز باید بگویم بابت مرگ دلخراش ساموئل بسیار متاثر شدیم. شب خوب ما با شنیدن این خبر تلخ شد. باور کردنی نیست که این بازیکن با اخلاق دیگر در بین ما نیست. روحش شاد و یادش گرامی باد.

* بر ذوب آهن مسلط بودیم

جریان بازی با ذوب آهن و نتیجه آن طوری بود که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. ما از دقیقه اول بر جریان بازی مسلط بودیم و مزد برتری مان را هم گرفتیم.

شفر شناخت خوبی از ذوب آهن داشت و آگاهانه از نقاط ضعف این تیم استفاده کرد و نقاط قوت ذوب آهن را کور کرد. تنها گلی هم که از ذوب آهن دریافت کردیم اتفاقی بود وگرنه ذوب آهن نمی توانست به استقلال گل بزند. 

* فضای مجازی بازی را به خشونت کشید!

به اعتقاد من جوی که طی هفته گذشته در فضای مجازی راه افتاد باعث شد تا این بازی هم در نهایت به خشونت کشیده شود. فقط خدا را شکر که در این بازی بازیکنی آسیب جدی ندید. تنها شکستگی سر جابر انصاری بود که آن هم به خیر گذشت.

* سطح توقع از استقلال بالا رفته است

شفر برنامه شسته و رفته ای برای فصل جدید دارد. همه چیز مشخص است و انشاءالله ما با یک دورخیز مناسب برای فصل بعد آماده می شویم. این را می دانیم که کار اصلی مان تازه از الان شروع شده چون سطح توقع از تیم بالا رفته و این موضوع کار ما را سخت می کند.

* برای قهرمانی در آسیا باید تقویت شویم

نباید خودمان را فریب دهیم. برای آن که تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را داشته باشد باید در فصل نقل و انتقالات تقویت شود. ما باید بازیکنانی بگیریم که برخی از مناطق زمین را تقویت کنیم. شفر خودش بهتر از همه می داند در کدام پست ها نیاز به بازیکن است و این کمبودها را برطرف می سازد. 

* بدم نمی آید در 1/4 به برسپولیس بخوریم

گویا هواداران ما دوست دارند که در مرحله 1/4 به پرسپولیس بخوریم. هرچه که قسمت باشد همان می شود اما راستش را بخواهید من هم به شخصه بدم نمی آید که حریف مرحله بعدی ما پرسپولیس باشد. 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار