وینفرید شفر

سرمربی استقلال که برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی به ورزشگاه رفته بود گفت: کی روش بخوبی می‌داند در جام جهانی چه کاری می‌خواهد انجام بدهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال که برای تماشای دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان به ورزشگاه آزادی آمده بود،‌ در پایان این دیدار و برتری یک بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل ازبک‌ها با خبرنگاران گفت و گو کرد. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

شما دیدید که کارلوس کی‌روش می‌خواست از بازیکنان در پست‌های مختلف استفاده کند. امروز روزبه چشمی و پژمان منتظری در پست هافبک بازی کردند.

کی‌روش الان می‌داند برای بازی اول مقابل مراکش در جام جهانی چطور بازی کند.،‌ من مربی استقلال هستم و طبیعی است چون بازیکنانم در تیم ملی حضور دارند، اینجا حضور داشته باشم.

شاید خیلی خوشحال نباشم، چون اینجا من تنها مربی باشگاهی بودم که در ورزشگاه حضور داشتم. شاید هم بقیه مربیان در جای دیگری نشسته بودند، اما زمانی که من مربی باشگاهی باشم، برای بازی‌های تیم ملی به ورزشگاه می‌روم.

* شفر در مورد عملکرد ملی‌پوشان تیمش در دیدار مقابل ازبکستان گفت:

* روزبه چشمی پژمان منتظری

خیلی غافلگیر نشدم. شاید سرمربی تیم دنبال بازیکنی در منطقه شش زمین می‌گشت. در این منطقه، روزبه چشمی و پژمان منتظری بازی کردند. فکر می‌کنم پژمان 15 دقیقه آنجا بازی کرد. آن منطقه، برای روزبه پوزیشن خوبی بود. او در دیدار برابر الریان قطر در این منطقه از زمین بهترین بازیکن میدان بود. چشمی در چند ماه گذشته خیلی چیزها یاد گرفته است. او پاس‌های خوبی می‌دهد و بازی را باز می‌کند. برای کی‌روش مهم است که او هم در پست دفاع بازی می‌کند و هم هافبک. او امروز گل فوق‌العاده‌ای هم زد.

* وریا غفوری

وریا غفوری در سمت راست به بازیکنی نیاز دارد که کنار او خوب بازی کند. فکر کنم وریا دفاع راست بازی کند، نیاز به بازیکنی به مانند خسرو حیدری دارد که در تیم باشگاهی با او هماهنگ است. وریا در کار دفاعی خوب است و در کار حمله هم خوب بوده و پنج شش گل زده است. شما زمانی می‌توانید ببرید که گل بزنید. با نتیجه صفر - صفر نمی‌توانید ببرید.

* سیدحسین حسینی

سیدحسین حسینی نیمه دوم به میدان رفت و سیو‌های خوبی داشت.

* سیدمجید حسینی

حسینی یکی از بهترین مدافعان آسیا و نه فقط در ایران است، او خوب بازی کرد و اشتباهی نداشت. هم به چپ می‌رفت و به هم به رسات که به نظر من عملکر خوبی داشت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار