بهتاش فریبا

پیشکسوت تیم استقلال گفت: این نوع دیدگاه‌ها نسبت به تغییر پُست وریا غفوری در استقلال از سوی سرمربی تیم ملی غیرقابل باور است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا  پیشکسوت استقلال  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به صحبت‌های کی‌روش که به تغییر پُست وریا غفوری در استقلال و خط خوردن او اشاره کرده بود، صحبت‌هایی انجام داد. در ادامه متن این گفت وگو را می‌خوانید:

* بازیکنانی که دعوت شده اند در پُست غیرتخصصی بازی نکرده‌اند؟

این نوع دیدگاه‌ها نسبت به تغییر پُست وریا غفوری در استقلال از سوی سرمربی تیم ملی غیرقابل باور است. آیا در تیم ملی بازیکنانی مثل حاج‌صفی، منتظری، طارمی، انصاری‌فرد، قلی‌زاده و ... در پُست غیرتخصصی بازی نکرده‌اند؟ هر بازی سیستم و شرایط خاص خودش را دارد. به‌عنوان مثال فرشید اسماعیلی در برخی از بازی‌های استقلال به عنوان وینگر بازی می‌کند و در برخی مسابقات ممکن است مهاجم نوک یا هافبک پشت مهاجم باشد.

* کی‌روش می‌خواست فشار را از روی دوش خودش بردارد

نمی‌دانم درباره اینکه برخی معتقدند کی‌روش قصد دارد غفوری و حسین حسینی را مقابل شفر قرار دهد چه باید بگویم. او شاید می‌خواست فشار را از روی دوش خودش بردارد، ولی همه می‌دانند این یک حُسن است که بازیکن در چند پُست بتواند بازی کند. وریا در استقلال هافبک راست است، خب آقای کی‌روش شما از او به‌عنوان دفاع راست استفاده کنید. مگر چه اشکالی دارد که غفوری به عنوان دفاع راست بازی کند؟!

* برخی استدلال‌های کی‌روش غیرمنطقی است

کی‌روش از شرایط سنی سیدجلال حسینی به‌عنوان یکی از دلایل مهم خط خوردن او نام برده است. سیدجلال تجربه بسیار بالایی دارد و شرایط بدنی این بازیکن هم بسیار خوب است. ما اگر اعتراضی می‌کنیم به این دلیل است که دوست داریم تیم ملی با شرایط بهتری به جام جهانی برود، ولی به اعتقاد من برخی استدلال‌های کی‌روش غیرمنطقی است.

* کارنامه قوچان نژاد با کاوه رضایی در فصل گذشته قابل قیاس نبود

رضا قوچان‌نژاد بازیکن بسیار خوبی است که گل‌های حساسی برای تیم ملی زده و در دوره قبل هم با گل او به جام جهانی رفتیم، ولی عملکرد و کارنامه این بازیکن با کاوه رضایی در فصل گذشته قابل قیاس نبود. کاوه فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و اتفاقاً یک بازیکن چند پُسته است. اگر کی‌روش این اعتقاد را دارد که بازیکن آماده‌تر به جام جهانی برود، پس رضایی باید در لیست نهایی قرار می‌گرفت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار