مامه بابا تیام

باشگاه استقلال با انتشار گزارشی خبر از مذاکره با مدیر برنامه‌های تیام برای تمدید قرارداد این بازیکن داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری و سید پندار توفیقی امروز در ترکیه حضور داشتند تا مقدمات تمدید قرارداد مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی استقلال را فراهم کنند.

سایت رسمی باشگاه استقلال بعد از اتمام مذاکرات دو جانبه به منظور اطلاع رسانی و آگاهی هواداران عزیز استقلال گزارشی در این خصوص منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

سیدرضا افتخاری مدیر عامل و سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال برای مذاکره با مدیر برنامه های تیام و این بازیکن راهی استانبول شدند. مذاکرات بسیار فشرده میان طرفین در استانبول برگزار شد و ساعت ها درباره مسائل مختلف، گفت و گو میان دو طرف انجام گرفت. 

در ارزشمند بودن و اثر گذاری مامه تیام تردیدی وجود ندارد. این بازیکن بهترین عملکرد ممکن را در استقلال داشت و گلهایی به ثمر رساند که هرگز از یاد و خاطره هواداران عزیز پاک نخواهد شد. باشگاه استقلال از امضای قرارداد با این بازیکن بسیار خوشحال است و با توجه به ارزشی که او دارد و خاطرات خوبی که برای استقلال و هوادارانش ساخته و علاقه هواداران گرامی به حفظ او، تمام سعی و تلاش خود را برای ادامه حضور این بازیکن به کار بسته است. به همین دلیل و بر خلاف روال معمول، مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه معاون ورزشی باشگاه ويكي از حاميان و نزدیکان استقلال که همواره در شرایط سخت به این باشگاه و خود تیام نیز کمک کرده، راهی کشور ترکیه شدند.نمایندگان باشگاه استقلال ساعت ۶ صبح ديروز به تركيه رسیدند و مستقيما با ورود به تركيه از ساعت ٧ صبح تا ٤ بعدازظهر مذاکرات فشرده ای میان طرفین صورت گرفت اما نکته قابل ذکر این که با وجود هماهنگی قبلی، تیام در ترکیه حضور نداشت و مذاکرات را به مدیر برنامه های خود موکول کرد که البته به صورت تصویری و تلفنی در جریان جزییات روند مذاکرات قرار داشت و در خصوص مسائل مختلف به صورت تلفنی و تصویری با مدیر برنامه خود و مسئولان باشگاه در ارتباط بود. از جانب باشگاه پیشنهاد بسیار خوبی به این بازیکن داده شد؛ پیشنهادی حتی بهتر از پیشنهاد سال قبل. باشگاه استقلال تمام توان خود را به کار گرفت تا نهایت انعطاف را در مذاکرات داشته باشد تا تیام با خیال آسوده فصل آینده با لباس آبی در مسابقات ظاهر شود.در خصوص جزییات صحبت های نهایی انجام شد و باشگاه استقلال پیشنهاد خود را با انعطاف بسیار، جزییات و رقم بسیار مناسب و بهتر از قبل به مهاجم ارزشمند خود ارائه کرد. با توجه به صحبت های این بازیکن و مدیر برنامه هایش، باشگاه در انتظار پاسخ نهایی آنها است. مدیر برنامه های این بازیکن طبق آخرین صحبت ها به باشگاه اعلام کرد در اولین فرصت و پس از گفت و گوی نهایی با خود این بازیکن پاسخ نهایی را اعلام می کند. باشگاه استقلال باز هم تاکید دارد که تیام یک بازیکن ارزشمند است و با توجه به درخواست هواداران برای ادامه حضور او، مدیران باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتند و حالا در انتظار پاسخ نهایی هستند. باشگاه استقلال امیدوار است که این بازیکن با قرارداد و شرایط جدید در جمع آبی پوشان ماندنی شود.مدیرعامل و معان ورزشی باشگاه استقلال هم اكنون در فرودگاه تركيه هستند كه نيمه شب به تهران برگردند.

به گزارش استقلال نیوز، سید پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال با انتشار پستی اینستاگرامی به تشریح مذاکرات امروز با مدیر برنامه‌های مامه بابا تیام پرداخت. 

هر چند از لحن گفته‌های توفیقی بشود این حدس را زد که مدیران استقلال از روند مذاکرات چندان راضی نیستند.

هوادار فهـيم، در واپسين روز نقل و انتقالات زمستاني و بعد از بيش از دو هفته مذاكره با تيام و پس از ورود ايشون به فرودگاه امام تا ساعت ٣:٣٠ بامداد و با هزاران حدس و خطا موفق به عقد قرارداد شديم. تيام بهـيچ وجه راضي به عقد قرارداد بيش از يك نيم فصل نبود و ميخواست در تابستان جدا بشه و فقط قصد داشت نيم فصل بازي كنه البته قبل از ما قطريها ويزاي دوساله اش رو دراورده بودند و بنا بود قطر بازي كنه كه با پيگيري باشگاه استقلال موفق شديم با ايشون قرارداد ببنديم. با اصرار ما سه نيم فصل يعني مجموعا يك و نيم فصل قرارداد منعقد شد. و شرط جدا شدن در تابستان رو بعنوان اصلي ترين شرط امضاء قرارداد گذاشت و تمام. اون زمان بيش از شش ماهي ميشد كه تيم نداشت  و تقريبا در شرايط بازي قرار نداشت. در تيم استقلال و با حضور هم تيمي هاي قدرتمند و هافبك هاي تواناي تيم كه پاس هـاي گل طلايي به ايشون دادند - مجدد با تكيه بر خلاقيتهاي فردي خودش و لطف پرودگار گلهاي تاثيرگذاري به ثمر رسوند.خلاصه عرض كنم: بامداد گذشته ساعت ٣:٣٠ با هماهنگي با تيام و مدير برنامه هاي جديدشون به همراه مديرعامل و يكي از حاميان بزرگوار باشگاه به استانبول آمديم. ساعت ٦ رسيديم و از ساعت ٧ جلسه در هتل با مدير برنامه ايشون تشكيل شد. لازمه عرض كنم كه براي تيام و مديرشون پرواز و هتل گرفتيم و تا قبل از سفر هم چك كرديم كه حتما بيايند تركيه. متاسفانه تيام نيامد و دليلش رو اخذ ويزاي مكه و... اعلام كرد كه ما به حرمت همكاري سكوت كرديم. بهترين شرايط ممكن رو بخاطر هواداراي باشگاه با انعطاف كامل به ايشون و مديرشون پيشنهاد داديم و الان منتظر پاسخ تيام هستيم.يا پيشنهاد تاريخي باشگاه استقلال رو با خيل هوادارن عاشق و حضور در مراحل پاياني جام باشگاههاي آسيا مي پذيرند و يا دلارهاي نفتي بادآورده عربي... تيام در آستانه تصميم جدي حرفه اي خود قرار دارد و فراموش نمي كند دليل اين همه موفقيت يكدلي و حضور همبازيهاي قدرتمندش در تيم استقلال بوده و از همه مهمتر حمايت روحي رواني و مالي هواداران عاشق و حاميان باشگاه استقلال. الان در پرواز برگشت هستيم - ان شالله تصميم عاقلانه و بخير و صلاح باشد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار