حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال باشگاه کوچکی نیست که مدیرعامل آن بخواهد شخصا با بازیکن مذاکره کند، وقتی مدیری این‌طوری دنبال بازیکن برود، قطعاً بازیکن هم انتظارات بالایی خواهد داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در مراسم کانون هواداران باشگاه استقلال و دیگر مسائل باشگاه توضیحاتی داد. در ادامه متن صحبت های این پیشکسوت باشگاه استقلال را می خوانید:

* اگر از طرف باشگاه دعوت می شدم به مراسم جشن نمی رفتم

این مراسم از طرف هواداران بود. آنها آنقدر فهم و شعور داشتند که چنین قدمی بردارند. ما از طرف باشگاه که دعوت نشدیم، اما به مراسم هواداران دعوت شدیم. اگر چه با این مدیریت در استقلال، به جشن قهرمانی دعوت هم می‌شدم، شرکت نمی‌کردم.

* تصمیمات استقلال قائم به شخص است

درصد جدایی تیام بیشتر از حفظ اوست. بارها گفته‌ام که تصمیم‌گیری‌ها در استقلال قائم به شخص است و کمیته‌ای نیست. گروهی وجود ندارد که بتوانند به باشگاه کمک کنند. برای پرسپولیس هم همین شرایط وجود دارد. وقتی تیمی اول تا سوم شده و در رقابت‌های دیگر هم به موفقیت می‌رسد، بازیکنانش صحبت‌ از پول‌های میلیاردی می‌کنند. اینجاست که باشگاه باید آینده‌نگری می‌کرد. وقتی تیمی به موفقیت می‌رسد، توقع بازیکنانش از باشگاه بالا می‌رود. در استقلال و پرسپولیس، بیشتر تصمیم‌گیری‌ها قائم به شخص شده و گروهی عمل نمی‌کنند. چندی پیش حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس را دیدم. او در این مدتی که در رأس باشگاه قرار گرفته، شکسته شده است. باشگاه خوب هیات مدیره‌ای می‌خواهد که بازوهایش باشد. یعنی وقتی کمیته‌ای در باشگاه تشکیل شد، تصمیم‌گیری‌ها را به هیات مدیره برده و پس از تأیید به امضای مدیرعامل برساند. متأسفانه در دو باشگاه پرطرفدار ما همه چیز برعکس است.

* رفتن افتخاری به ترکیه به ضرر استقلال است

اصلاً صورت خوشی نداشت که مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با بازیکن به ترکیه برود. آنها با این کار استقلال را کوچک کردند، در صورتی که استقلال باشگاه کوچکی نیست. وقتی مدیری این‌طوری دنبال بازیکن برود، قطعاً بازیکن هم عکس‌العمل‌های خودش را خواهد داشت.

اخبار رسمی استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار