cvbn

با اینکه مسئولان راه آهن با ارائه شروطی موافقت خود با برگزاری دیدار با استقلال در استادیوم آزادی را اعلام کردند اما هنوز برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی قطعی نیست.


به گزارش استقلال نیوز، در حالی که هفته گذشته عنوان شد میزبانی باشگاه راه آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر به جای ورزشگاه شهر قدس در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد تا این تیم به مصاف استقلال برود مسئولان سازمان لیگ هنوز موافقت خود را با این موضوع اعلام نکرده اند.
براساس این گزارش سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این باره به کاپ، گفت: باشگاه راه آهن به ما اعلام کرد در صورتی که باشگاه استقلال هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را تقبل کند حاضر هستند مسابقه این هفته را در این ورزشگاه برگزار کنند. ما نیز پس از حصول موافقت باشگاه مهمان در هفته بیست و دوم به مسئولان ورزشگاه آزادی نامه زده ایم تا در این باره موافقت یا عدم موافقت خود را اعلام کنند که تاکنون پاسخی از مسئولان ورزشگاه آزادی به دست مان نرسیده است.
پیش از این محل برگزاری دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر به همین ترتیب از ورزشگاه خانگی سایپا که تختی تهران بود به ورزشگاه آزادی تغییر مکان یافت.
دیدار تیم های راه آهن و استقلال روز جمعه 14 اسفند از ساعت 15:30 آغاز می شود. محل برگزاری این دیدار هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما طبق برنامه قبلی این دیدار باید در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار