پندار توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: تعداد زیادی از بازیکنان امید و جوانان فوتبال ایران را جذب کردیم و این یک سرمایه گذاری بلند مدت برای باشگاه است.

 

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال درباره شایعه حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، آخرین وضعیت مامه بابا تیام، تمدید قرارداد بلند مدت سید حسین حسینی، لیست خروجی وینفرید شفر و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شایعه حذف استقلال از آسیا کار دلالان است

خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر بدهی شایعه است. هر روز یک شایعه جدید برای استقلال ایجاد می کنند. اینکه چه هدفی پشت این شایعات است به زودی برای هواداران مشخص می شود. باشگاه دارد با طلبکاران توافق و بخشی از بدهی ها را پرداخت می کند. همزمان هزینه های جاری هم هست. اطلاعاتی که بیرون می آید منبعش دلالانی هستند که این مشکلات را ایجاد کرده اند.

* هر روز با تیام تلفنی و تصویری صحبت می کنم

به نظرم مامه تیام در تاریخ فوتبال ایران بعد از انقلاب بهترین بازیکن خارجی بوده است! باشگاه استقلال هم با تمام توان در حال مذاکره و جلب توافق تیام است. فکر می کنم در آرامشی که برقرار شده، بهترین تصمیم گرفته می شود. هر روز با تیام تماس صوتی و تصویری دارم و در حال صحبت هستم. تمام باشگاه در تلاش هستیم تا امکان بازگشت تیام را فراهم کنیم.

* با حسینی برای قرارداد 5 ساله توافق کردیم

حسینی با خودم صحبت کرد و به هیچ عنوان تمدید قرارداد 5 ساله با استقلال را تکذیب نکرده است.. هم دیشب و هم هفته گذشته مذاکراتی داشتیم تا با هم قرارداد ۵ ساله امضا کنیم. با یکدیگر توافق هم کردیم. حتی طبق توافق پستی در اینستاگرام گذاشتم تا به هواداران اطلاع رسانی کنم. دیشب هم از ایشان خواستم زودتر بیاید تا قرارداد بلندمدت با حسینی رونمایی شود.

* با خرید بازیکنان امید و جوانان سرمایه گزاری می کنیم

استقلال تعداد زیادی از بازیکنان امید و جوانان فوتبال ایران را جذب کرده و قرار است این نفرات در تمرینات شرکت کنند. بازیکنان جوانی که وینفرد شفر انتخاب می کند به تیم کمک می کنند. بازیکنان دیگر هم یکسال به سایر باشگاه ها قرض داده می شوند. این یک سرمایه گذاری بلند مدت برای باشگاه است.

* لیست خروج نداریم، لیست فروش داریم!

بعد از مشخص شدن ورودی ها و طبق سهمیه هایمان در سازمان لیگ، خروجی ها یا به عبارتی لیست فروش مشخص می شود. نام لیست خروجی زیبنده باشگاه استقلال نیست.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار