سید رضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نقل و انتقالات تمام نشده و با نظر شفر چند بازیکن داخلی جذب خواهیم کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال پس از عقد قرارداد استقلال با سه بازیکن جدید در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه صبحت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* خیال هواداران راحت شد

استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگی جذب کند. ما از بین تعداد زیادی بازیکنان خوب، گلچین کردیم و خوشبختانه امشب با سه بازیکن قرارداد بستیم. خیال سرمربی و هوادارانمان با این خریدها راحت شد. به شفر هم گفتیم با توجه به وضعیت ارز، علاقمندیم تا بازیکنان ایرانی را جذب کنیم.

* با توجه به وضعیت ارز نمی توانیم بازیکن جدید خارجی جذب کنیم

تلاش می‌کنیم بازیکنان فعلی‌مان را حفظ کنیم و بحثی که کردم شامل آنها نمی‌شود. بحث من درباره خرید جدید است و ما نمی‌توانیم بازیکن جدید خارجی بگیریم.

* جذب ماشاریپوف شایعه است

بحث خرید ماشاریپوف شایعه است و ما صحبتی در این باره نداشته‌ایم. این مسائل را برخی مدیران داخلی مطرح می‌کنند. ما هر وقت بخواهیم کسی را جذب کنیم طبعاً مذاکراتی باید داشته باشیم. مثلا با دانشگر که شب گذشته تا پنج صبح جلسه داشتیم و در نهایت ادامه گفت‌وگو به امشب کشید.

* شفر با دانشگر صحبت کرد

دانشگر مد نظر شفر بود و شب گذشته شفر با او تلفنی هم حرف زد. او بازیکن خوبی است و حضورش را در استقلال خوش آمد می‌گویم.

* تلاش می کنیم بدهی ها پرداخت شود

ما در زمینه بدهی ها پیش بینی‌هایی داشته‌ایم و گزارشی هم به وزیر ورزش و جوانان ارائه و درخواست کردم که کمک شود بدهی‌ها، قبل از پایان موعد پرداخت شود تا مشکلی پیش نیاید. خطر هم وقتی ما را تهدید می‌کند که پول کسانی که با آنها توافق کرده‌ایم را ندهیم و ما تلاشمان بر پرداخت این پول تا قبل از پایان موعد مقرر است. من قول می‌دهم که همه تلاشم را در این زمینه انجام می‌دهم.

* اسماعیلی با ما قرارداد دارد

او با ما قرارداد دارد و اتفاقا دانشگر که امشب به استقلال آمد از دوستان صمیمی اوست و در تیم‌های ملی باهم همبازی بوده‌اند. دانشگر بخاطر اسماعیلی خیلی دوست داشت به استقلال بیاید. البته به او گفتم که در استقلال همه باهم رفیق هستند و علت موفقیت ما همین همدلی است.

* نقل و انتقالات تمام نشده است

نقل و انتقالات استقلال هنوز تمام نشده ولی منتظریم تا شفر نظر نهایی را بدهد. به هرحال ما آماده جابه جایی هستیم. لیست خروجی هم به نظر شفر بستگی دارد. البته او یک لیست اولیه داده ولی طبیعتاً بر اساس خریدها این لیست می‌تواند تغییراتی داشته باشد.

* با اسپانسر قبلی ادامه می دهیم

ما با اسپانسر قبلی ادامه می‌دهیم و رقم قرارداد هم محرمانه است ولی افزایش در این قرارداد نسبت به سال قبل وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم تا رقم بیشتری از اسپانسر برای فصل بعد بگیریم.

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار