برگزاری جلسه هیات امنای آکادمی و مدارس باشگاه استقلال

جلسه هیات امنای آکادمی استقلال برگزار و مربی جدید تیم های پایه معرفی شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به تازگی باشگاه استقلال  با انتخاب گودرز حبیبی به عنوان مدیر آکادمی و گماردن یک هیات امنا، ساختار تازه ای در آکادمی اعمال نموده است.

مجموعه جدید چند روزی را صرف تست گیری از تعداد زیادی بازیکن برای رده های سنی مختلف نمود و به موازات آن مدیر آکادمی برای انتخاب سرمربیان رده های مختلف تلاش کرد.

روز گذشته، گودرز حبیبی لیست مربیان منتخب خود را به هیات امنا می دهد که هیات امنا بدون حضور حبیبی تنها یک فرد را برای هدایت یکی از رده های پایه کاندید می کند که نام وی اصلاً در بین نفرات منتخب حبیبی نبود.

فرد مورد نظر آرش برهانی پیشکسوت جوان و خوشنام استقلال است که تنها تجربه مربی گری اش به چند هفته حضور در رده های پایین فوتبال ایران می باشد.

وی مبلغ قابل توجهی از باشگاه استقلال طلب دارد و برای همین چنین به نظر می رسد که انتخابش به عنوان سرمربی یکی از رده های سنی آکادمی بی ارتباط به جلوگیری از شکایت وی به فیفا بابت مطالباتش نباشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، گودرز حبیبی مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه سرانجام تکلیف انتخاب مربیان چه شدتوضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* از انتخاب مربیان آکادمی بی اطلاعم

من که مدیر آکادمی استقلال هستم روحم از هیچ چیزی خبر ندارد. روز گذشته هیات امنا جلسه ای برگزار کرد که البته من در آن جلسه نبودم و قرار شد مربیان را انتخاب کنند و به ما خبر بدهند تا کار را شروع کنیم.

* برهانی از تیم شناخت ندارد

وقتی سراغ مربیان را گرفتم گفتند هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم! فقط شنیدم آرش برهانی را به عنوان سرمربی تیم جوانان استقلال انتخاب کرده اند، این بنده خدا برهانی حتی یک بازیکن آن تیم را هم نمی شناسد در حالی که بازی ها 15 روز دیگر شروع می شود!

* قرار است تا یکشنبه شرایط نهایی شود

به هر حال انتخاب ها در هیات امنا صورت می گیرد که خود مدیرعامل، معاون باشگاه و ... در آن حضور دارند. بعد از انتخاب ها قرار است همه زیر مجموعه مدیریت کار کنند و برنامه ها ارائه شود.از روز گذشته که پیگیر موضوع بودم اعلام کردند قرار است تا یکشنبه همه چیز نهایی شود و مربیان معرفی شوند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار