139403211309033475470334

نصرالله عبدالهی اختلاف نظر بین مربیان استقلال را یک راه جدید توسط دشمنان استقلال دانست که این روزها سعی میکنند استقلال را به حاشیه بکشند.

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره اتفاقات روز گذشته در تمرین تیم استقلال ابتدا به موضوع پیش آمده بین حنیف عمران زاده و بهنام برزای اشاره کرد و اظهار داشت: از این قبیل اتفاقات در هر تمرینی رخ می دهد. شک نکنید که مشکلی بین بازیکنان به وجود نیامده و فقط یک شوخی عادی بوده است. اگر این مسائل در تمرین نباشد یک جلسه تمرینی خشک و جدی پیش روی بازیکنان خواهد بود که پس از مدتی دل همه را می زند.

وی افزود: هیچ مشکلی بین بازیکنان تیم نیست و همه آنها در کمال دوستی سرگرم انجام تمرینات شان هستند. تنها موضوعی که در حال حاضر باعث نگرانی می شود مصدومیت هایست که به دلیلی تعطیلات و تکه تکه شدن مسابقات برای استقلال رخ داده و باید آرزو کنیم هرچه زودتر مصدومان تیم به شرایط عادی برگشته و کنار تیم حضور داشته باشند.

پیشکسوت استقلال در این باره که برای حل اختلاف به وجود آمده میان مظلومی و صالح چه تدبیری اندیشیده شده گفت: اولا باید بگویم هیچ اختلافی بین اعضای کادر فنی وجود ندارد. اگر هم بوده اختلاف نظر بین مسائل کاری است که آن هم در همه امور و در همه کارها وجود ارد که اتفاقا باعث پیشرفت می شود.

عبداللهی در این باره که عنوان شده قرار است او با پادرمیانی صالح و مظلومی را آشتی بدهد توضیح داد: اصلا بحث آشتی دادن نیست. قرار شده تا جلسات خارج از تمرین بین اعضای کادر فنی هر سه، چهار روز یک بار برگزار شود تا این اختلاف سلیقه ها هم به حداقل رسیده و برداشته شود.

دستیار ویژه سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: آنها همان افرادی هستند که وقتی استقلال می برد از سر و کول هم بالا می روند و خوشحالی می کنند اما وقتی تیم می بازد همه در لاک خود فرو می روند. اعضای کادر فنی استقلال می دانند که موفقیت استقلال موفقیت همه آنهاست و قطعا آن را فقط به حساب یک نفر نخواهند نوشت.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار