فرشاد محمدی مهر

دفاع راست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: در سختی ها می توان پیشرفت کرد و من با آمدن به استقلال خودم را برای روزهای سخت آماده کرده ام.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرشاد محمدی مهر خرید جدید تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره حضور در جمع آبی پوشان، وینفرید شفر و تجربه کار کردن با او، لیگ برتر و دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* عاشق استقلال بودم و به آرزویم رسیدم

من در خانواده فوتبالی بزرگ شدم و همه هم بازیان و دوستان من می دانند که عاشق استقلال بودم و حالا نیز به آرزوی خودم رسیدم و از این موضوع خیلی خوشحالم.

رسیدن به استقلال هدف اول من بود اما من به دنبال درخشش در تیمی هستم که همیشه عاشق آن بودم. می دانم که کار سختی دارم و چند نفر نیز این موضوع را به من گفتند اما در سختی ها می توان پیشرفت کرد و من خودم را برای روزهای سخت آماده کرده ام.

* کار کردن با شفر یک نکته مثبت برای من خواهد بود

ما فصل گذشته دو مرتبه با استقلال بازی کردیم و در نیم فصل دوم واقعا قوی ترین تیم لیگ را دیدیم. استقلال با آقای شفر کاملا در سبک بازی متفاوت شده بود. مطمئنا قوی ترین تیم فصل گذشته، استقلال با آقای شفر بود.

می دانم که آقای شفر بازیکنان را خیلی خوب برای مسابقات از نظر روحی و روانی آماده می کنند و توجه زیادی به تمامی اعضای تیم دارند. من نیز دوست داشتم با یک مربی خارجی مانند ایشان کار کنم و این اتفاق یک نکته مثبت برای من خواهد بود.

* برای شروع فصل جدید لحظه شماری می کنم

استقلال باشگاه بسیار بزرگی است و همواره دیدارهای حساسی پیش رو دارد. من برای شروع فصل و بازی های بزرگ لحظه شماری می کنم. استقلال چه از لحاظ بازیکن و چه از لحاظ کادر فنی و مدیریتی شرایط خوبی دارد و مشکلی برای دیدارهای حساس ابتدای فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

* برای موفقیت و کسب جام به استقلال آمدم

استقلال فصل گذشته تیم بسیار خوبی بود و با توجه به حفظ این تیم و افزایش شناخت آقای شفر، نتیجه گرفتن برای استقلال آسان تر از فصل گذشته باشد. من برای کسب موفقیت و جام به استقلال آمدم و می دانم که همه مجموعه نیز این هدف را دنبال می کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار