ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به عنوان اولین مربی نورافکن از حضورش در لیگ بلژیک خوشحالم و معتقدم امید توانایی حضور در لیگ های معتبرتر را هم دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید نورافکن یکی از چند بازیکن استقلال بود که کارش را از تیم های پایه این باشگاه آغاز کرد و به عبارتی محصول آکادمی همین باشگاه بود. نورافکن پله‌های ترقی را خیلی سریع طی کرد و در سن ۲۱ سالگی توانست به دروازه فوتبال اروپا برسد و یکی از لژیونرهای فوتبال ایران شود. نورافکن، سید مجید حسینی، سید محسن کریمی، سید حسین حسینی، فردین نجفی و حسین حیدری بازیکنان استقلال هستند که محصول آکادمی این باشگاه بوده و در عضویت تیم بزرگسالان این باشگاه بودند.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در مربی سازنده‌ای که در تیم جوانان استقلال بسیاری از این بازیکنان را پرورش داده است، بعنوان کاشف امید نورافکن و یکی از نخستین مربیان وی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص انتقال نورافکن به شالروا صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* نورافکن توانایی حضور در لیگ های معتبر را دارد

عنوان فردی که از کودکی، مربی‌ نورافکن بودم و با او کار کردم می‌گویم هیچ کس به اندازه من نمی‌تواند از لژیونر شدن او خوشحال باشد. وقتی می‌بینم نتیجه زحماتم به بار نشسته واقعا خوشحال می شوم. آرزوی قلبی من این است که نورافکن در کشوری فراتر از بلژیک بازی کند. نورافکن این توانایی را دارد و حق او بود که برای پیشرفت به اروپا برود.

* بهتر بود نورافکن یک سال دیگر در استقلال می ماند

با همه این وجود به نظر من برای خود نورافکن بهتر بود باتوجه به شرایط خیلی خوب سنی اش یک فصل دیگر هم در استقلال می ماند و نزد وینفرید شفر تجربه اندوزی می کرد و با پشتوانه خیلی بهتری راهی فوتبال اروپا می شد. 

* نقل و انتقالات استقلال منطقی صورت می گیرد

به نظر می‌رسد باشگاه در نقل و انتقالات امسال صرفا در حال ترمیم نقاط ضعف است و این منطقی ترین شیوه برای حضور در بازار نقل و انتقالات است.

اخبار باشگاه استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار