برگزاری جلسه هیات امنای آکادمی و مدارس باشگاه استقلال

حواشی و اتفاقات عجیب آکادمی باشگاه استقلال با استعفای گودرز حبیبی وارد فاز جدیدی شد و گویا مدیری در این باشگاه پیگیر وضعیت اسفناک آکادمی نیست!

 

به گزارش استقلال نیوز، به نظر می‌رسد حواشی آکادم باشگاه استقلال قرار نیست به پایان برسد، چرا که این روزها اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ می‌دهد. پس از آنکه رسیدگی به وضعیت آکادمی از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال به جواد قراب سپرده شد، او هیات امنایی با حضور خودش، علی جباری، پندار توفیقی، محمد سعیدی و مهدی عبدیان تشکیل داد.

این هیات در اولین اقدام، صادق ورمزیار را از مدیریت آکادمی کنار گذاشته و آن را به گودرز حبیبی پیشکسوت استقلال سپرد و ورمزیار هم سرپرست این آکادمی شد. در مورد سعیدی و عبدیان باید گفت که عبدیان از زمان علیرضا منصوریان به باشگاه استقلال معرفی شده بود و سعیدیان نیز از دوستان سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه است که کارهای اقتصادی می‌کند.

پس از چند روز، حبیبی و ورمزیار که ظاهراً رابطه خوبی نیز با هم نداشتند، در دو ورزشگاه مختلف شروع به تست‌گیری از بازیکنان رده‌های پایه کردند. حبیبی در ورزشگاه شهید کشوری مشغول گرفتن تست از رده‌های پایه شد و ورمزیار هم در ورزشگاه طالقانی اقدام به تست‌گیری کرد. حبیبی که از این وضعیت ناراحت بود، سراغ مسئولان باشگاه رفت و اعلام کرد که باید حکم او را صادر کنند تا خودش تصمیمات لازم را بگیرد، اما حکمی که به او دادند در رابطه با مدیریت آکادمی نبود. در ادامه، هیات امنای باشگاه از حبیبی و ورمزیار خواست که لیست سرمربیان پیشنهادی برای رده‌های مختلف پایه را بدهند.

هیات امنای آکادمی باشگاه استقلال پس از چند روز رضا عنایتی را به‌عنوان سرمربی تیم امید و آرش برهانی را به‌عنوان سرمربی جوانان استقلال انتخاب کرد. همچنین هدایت تیم نوجوانان به ایوب اصغرخانی و سرمربیگری نونهالان نیز به مقداد خدابنده سپرده شد. در این خبر که از سوی باشگاه منتشر شد، اشاره شده بودند که انتخاب‌ها با پیشنهاد مدیر آکادمی بوده است، در صورتی که حبیبی اعلام کرد که از این موضوع بی‌خبر بوده است و از این موضوع ابراز ناراحتی کرد! حبیبی به دلیل این مسائل و همچنین عدم ابلاغ حکمش از سوی باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کرده است و مدیران باشگاه استقلال هنوز نسبت به این موضوع عکس العملی نشان نداده اند.

دیروز محمد نوازی، سرمربی فصل گذشته امید استقلال در مصاحبه‌ ای جنجالی از افتخاری و توفیقی انتقاد کرده‌ و گفته است که آن ها دوستان‌شان را به هیات امنای آکادمی آورده‌اند.

با همه این اتفاقات، مسئولان استقلال بدون توجه به مصاحبه‌های نوازی و حبیبی، امروز(سه‌شنبه) جلسه هیات امنا را با حضور سرمربیان تیم‌های مختلف پایه تشکیل داده و قرار است به زودی کار مربیان با ارائه برنامه‌های‌شان آغاز شود.

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار