deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

به گزارش استقلال نیوز پس از جلسه تیم های پایتخت و مسئول سازمان لیگ قرار بر این شد بازی های این فصل استقلال درورزشگاه آزادی رایگان باشد.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با جلسه امروز درباره بلیت فروشی در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه خوبی را برگزار کردیم و امیدواریم تصمیماتی که گرفته شد، به سود هواداران فوتبال باشد. در این جلسه برخی از نمایندگان سازمان لیگ و تاج حضور داشتند و حسنی خو نیز از سوی وزارت ورزش در جلسه حاضر بود. من و طاهری نیز به عنوان مدیران استقلال و پرسپولیس نظرات خود را درباره نحوه صحیح بلیت فروشی ارائه کردیم.

وی افزود: باشگاههای استقلال و پرسپولیس در این جلسه درخواست کردند از سال آینده بلیت فروشی به عهده خود این 2 باشگاه باشد و بتوانند درآمدزایی لازم را انجام دهند. قرار شد در هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیماتی که گرفتیم، نهایی شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه بازیهای پیش روی تیمش رایگان خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: بازیهای آینده ما تا پایان فصل همانطور که اعلام کردیم، رایگان است. این تصمیم برای فصل آینده گرفته خواهد شد تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

افشارزاده در پایان درباره اختلاف مظلومی و صالح اظهارنظری نکرد و گفت: من در این باره صحبت نمی کنم چون دقیقا خبر ندارم که چه اتفاقی رخ داده است.

کاپ

دیدگاه‌ها  
Mohammad
0 #1 Mohammad 1394-12-09 14:34
انشالله اگه اختلافی هست بین این دو , زودتر حل شه.. الان وقت اختلاف نیس :|
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار