روزبه چشمی

مدافع ملی پوش استقلال که به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داد، پس از بازگشت از این رقابت ها به درمان مصدومیت خود خواهد پرداخت.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال در جریان تمرین عصر یکشنبه تیم ملی ایران دچار مصدومیت شد و با اعلام کادر پزشکی تیم ملی، دو بازی آینده ایران در جام جهانی 2018 مقابل اسپانیا و پرتغال را از دست داد.

بعد از آسیب دیدگی چشمی شایعات فراوانی پیرامون مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی مطرح شد، ناحیه ای که چشمی 2 فصل پیش مجبور به جراحی‌اش شد و به خاطرش یک فصل کامل را از دست داد.(نیم فصل به خاطر مصدومیت و نیم فصل به خاطر محرومیت استقلال از نقل و انتقالالت زمستانی)

اما مصدومیت هافبک-مدافع ملی پوش استقلال از ناحیه رباط صلیبی نیست. چشمی از ناحیه عضله کشاله ران دچار آسیب دیدگی جدی شده و به همین دلیل نمی‌تواند در دو بازی آینده تیم ملی را همراهی کند.

به درخواست کارلوس کی روش، چشمی تا پایان مدت زمان حضور تیم ملی در جام جهانی، در اردو و کنار سایر بازیکنان خواهد ماند و در این مدت تحت نظر کادر پزشکی تیم ملی به درمان آسیب دیدگی اش می پردازد تا بعد از بازگشت از روسیه در اختیار کادر پزشکی باشگاه استقلال قرار بگیرد.

با توجه به شدت مصدومیت و دوری حدودا" یک یا دو ماهه روزبه چشمی از میادین، او تمرینات پیش فصل استقلال و چند هفته ابتدایی لیگ هجدهم را از دست خواهد داد.

استقلال نیوز برای روزبه چشمی عزیز، مدافع-هافبک با تعصب و محبوب استقلال آرزوی سلامتی دارد و مطمئن است او با قدرت و انگیزه مضاعف به میادین باز خواهد گشت.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار