کمک مالی هواداران به باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای خواستار اهدای کمک های نقدی از سوی هواداران خود برای پرداخت بدهی های انباشته برای جلوگیری از حذف از رقابت های آسیایی شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بنا به درخواست تعداد کثیری از هواداران عزیز مبنی بر کمک به باشگاه استقلال در جهت تامین منابع مالی باشگاه و در راستای اجرای درخواستهای هواداران عزیز که صاحبان اصلی باشگاه هستند، باشگاه استقلال ضمن تشکر از حمایت های شما عزیزان بیانیه ای در همین رابطه به شرح ذیل صادر نمود:

همه ما می دانیم که تیم استقلال پر افتخارترین تیم آسیا می باشد و برای حفظ جایگاه استقلال باید همه دست به دست هم دهیم و برای تثبیت شرایط فعلی تیم و پیشرفت آن در سالهای آینده که همانا کسب ستاره سوم آسیا و قهرمانی در لیگ و جام حذفی فصل 98-97 می باشد، از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننماییم.

در همین راستا باشگاه استقلال با کمکهای هواداران عزیز از طریق سامانه 3030 در سال گذشته موفق شد بازیکنان و مربیان بزرگی را جذب کند، بخش عمده ای از بدهیهای باشگاه را پرداخت نماید و به تعهدات خود در اجرای قرارداد با بازیکنان و مربیان  پایبند باشد.

همچنین موفق گردید از AFC مجوز حرفه ای گری را جهت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دریافت نماید. بنابراین امید است سامانه 3030 توسط هواداران عزیز مورد حمایت بیشتر و تقویت قرار گیرد و کسانی که تاکنون موفق به عضویت در این سامانه نشده اند از طریق ارسال عدد 4 به 3030 و کسانی که شرایط مالی بهتری دارند با ارسال عدد 44 به 3030 به عضویت این سامانه در آیند.

همچنین با توجه به نیاز مبرم باشگاه به منابع مالی بیشتر در این برهه از زمان جهت تقویت تیم و جلوگیری از لغو مجوز حرفه ای گری توسط AFC و پیشنهاد مکرر کمک از سوی هواداران عزیز از طریق فضای مجازی –SMS – تلگرام کانون هواداران و اینستاگرام مدیرعامل از داخل و خارج از کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال شماره حساب 40010069011689 بنام خزانه داری کل کشور از طریق کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور  و شماره شبا 740100004001006904011689 IR( از درگاه اینترنتی کلیه بانکها در سراسر کشور) را رسماً از طرف این باشگاه اعلام می نماید.

هواداران عزیز می توانند کمک های  خود را از طرق مذکور واریز نمایند و همچنین هواداران محترم خارج از کشور نیز می توانند از طریق صرافی های مجاز، کمک های خود را به شماره حساب اعلام شده، ارسال نمایند. بدیهی است کلیه کمکهای شما عزیزان مستقیماً از طریق خزانه داری کل کشور به حساب باشگاه استقلال در بانک مرکزی ایران واریز خواهد شد و نتایج آن متعاقباً از طریق سایت باشگاه به اطلاع هواداران عزیز خواهد رسید. تاکید می گردد سامانه 3030 درآمد مستمر جهت باشگاه است و تقویت آن هم چنان مورد درخواست می باشد.

به گزارش استقلال نیوز، راه های کمک به باشگاه استقلال در یک نگاه:

1. ارسال عدد 4 به 3030

2. ارسال عدد 44 به 3030(هوادارانی که شرایط مالی بهتری دارند)

3. شماره حساب 40010069011689 بنام خزانه داری کل کشور(از طریق شعب بانک ملی)

4. شماره شبا 740100004001006904011689 IR(از درگاه اینترنتی کلیه بانکها در سراسر کشور)

5. هواداران خارج از کشور از طریق صرافی های مجاز

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
حسن عباسی فیروزجاه
+2 #1 حسن عباسی فیروزجاه 1399-12-20 13:56
تعجب میکنم چرا تیمی که صد در صد سهامش در اختیار وزارت ورزش و جوانان هست باید از مردمی کمک بگیره که خودشان مشکلات مالی و زندگی دشواری دارند؟؟ وزارت ورزش استقلال رو تیم خودش نمیدونه ؟؟پس چرا برای استقلال تعیین تکلیف میکنه؟؟
نقل قول کردن
سعید
0 #2 سعید 1399-12-21 23:37
شماره حساب به اسم خزانه داری هست نه استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار