پرویز مظلومی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نامه‌ای به وزیر نوشتم تا حداقل او پیگیر مطالباتم از استقلال باشد اما مسئولان باشگاه اعلام می کنند پول نداریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال و باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در مورد در خصوص اینکه ظاهرا برای دریافت مطالباتش نامه ای را به وزیر ورزش و جوانان نوشته است صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* نامه‌ای را به وزیر نوشتم تا حداقل او پیگیر مطالباتم از استقلال باشد

من نامه‌ای را به وزیر نوشتم تا حداقل او پیگیر مطالباتم از استقلال باشد. متاسفانه مسئولان استقلال اعلام می‌کنند پول ندارند اما من از سال 91 از این باشگاه طلب دارم و هر چه صبر می‌کنم فایده ای ندارد.

* افتخاری تماس گرفت و گفت پول نداریم که به شما بدهیم

هیچکس با من تماس نمی‌گیرد تا بگوید مطالبات شما را پرداخت می‌کنیم. فقط هفته پیش افتخاری با من تماس گرفت و گفت آقای مظلومی پول نداریم که به شما بدهیم!ظاهرا استقلالی‌ها خیالشان از حذف شدن راحت است!قرارداد یک بازیکن خارجی استقلال به پول کشورمان نزدیک به 7 میلیارد تومان می‌شود ولی مایی که در این تیم زحمت کشیده‌ایم نمی‌توانیم به حقمان برسیم.

* حق من نیست که از سال 91 طلب داشته باشم

من از سال اولی که در استقلال سرمربیگری کردم 300 میلیون طلبکارم و در دوره قبل هم هنوز مطالباتم باقی مانده است، این حق من نیست، جالب است از سال 91 که از باشگاه طلب دارم مالیات پولم را هم پرداخت کرده‌ام!برای پولی که نگرفته ام و چک دارم مالیات داده‌ام.دفعه پیش ناظر AFC گفت مگر می‌شود پول شما را نداده باشند؟

*به خاطر بدهی باشگاه ماشینم را توقیف کردند

نمی‌دانم مسئولان باشگاه استقلال پولهایی که از اسپانسر می‌گیرند را چگونه هزینه می‌کنند اما به هر حال باید طلبکاران را هم مدیریت کنند.من به خاطر هواداران استقلال 6 سال است که حرفی نمی‌زنم، حتی در دوره قبل که سرمربی تیم شدم کلامی در مورد مطالبات قدیمم حرف نزدم اما این حق من نیست که به خاطر بدهی مالیاتی که باشگاه آن را پرداخت نکرده ماشینم را در خیابان توقیف کنند.مجبور شدم با کلی دوندگی و پرداخت بدهی خودرویم را از توقیف در بیاورم. با این شرایط مجبور هستم که اقدام دیگری انجام بدهم، هواداران استقلال به ما هم حق بدهند، زمانی در باشگاه استقلال پول نبود ولی حالا با اسپانسرها قراردادهای 40-50 میلیاردی امضا می‌شود.

* روسیه با سبک ایران اسپانیا را حذف کرد

بازی های تیم ملی خوب بود و ملی پوشان خوب عمل کردند، جالب است هر 4 تیم گروه مرگ حذف شدند ولی نتایجی که گرفتیم بهترین نتایج تیم ملی در جام های جهانی بود.به نظرم حضور تیم ملی در جام جهانی آبرومندانه بود و مردم هم خوشحال شدند. ما با سبکی مقابل رقبا به میدان رفتیم که چاره ای جز بازی کردن با آن شیوه نداشتیم.شما دیدید شب گذشته روسیه با سبک تیم ملی ایران اسپانیا را حذف کرد، ظاهرا کادر فنی تیم ملی روسیه بازی ایران و اسپانیا را خوب آنالیز کرده بودند.

* کی روش یک قهرمانی به مردم ایران بدهکار است

کی‌روش باید در تیم ملی بماند و تا جام ملتهای آسیا حمایت شود. او یک جام قهرمانی جام ملت‌ها به مردم ایران بدهکار است. از طرفی نباید غافل شویم که حضور ژاپن در جمع 16 تیم برای آسیا یک افتخار است و آنها هم در جام ملت‌ها به همراه کره و استرالیا مدعی هستند ولی نباید زمان را از دست بدهیم و از حالا باید برای این مسابقات استارت بزنیم.جام جهانی برای ما تمام شده ولی برای فغانی و همکارانش نه، جا دارد به این عزیزان تبریک گویم که با شجاعت و درایت مسابقات را قضاوت کردند و امیدوارم رویه انها تا فینال ادامه داشته باشد.

* فدراسیون در اختلاف کی‌روش و برانکو به موقع ورود کند

این کار صحیح نبود،کی‌روش باید خویشتن‌داری می‌کرد و دندان روی جگر می‌گذاشت، پرسپولیسی‌ها برانکو را دوست دارند و وقتی می‌بینند کی‌روش علیه سرمربی تیمشان موضع گرفته آرام نمی‌نشینند. من می‌بینم که چه فضایی در صفحات مجازی ایجاد شده است.خوشبختانه فدراسیون هم به موقع وارد عمل شد و قضایا را مدیریت کرد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
حسین زاده
0 #1 حسین زاده 1397-04-11 22:28
:lol:
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار