وینفرید شفر

سرمربی استقلال با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود گفت: بزودی در یک کنفرانس خبری تمام اتفاقاتی که نیاز به توضیح دارد را برای شما شرح می دهم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پیش با انتشار متنی در صفحه شخصی خود نسبت به شرایط کنونی استقلال واکنش نشان داد.

در ادامه متن این پیام را می خوانید:

اینستاگرام و رسانه های مجازی پر از شایعه هستند؛ بعضی از خبرها حقیقت دارند. بعضی ها به حقیقت نزدیک هستند ، بعضی کذب هستند و بعضی حتی به مشکلات امروز ما نزدیک نیستند. و البته بعضی از آن ها خنده دار است.

وقت کافی را در حال حاضر برای شرح مشکلات ندارم. ما در حال برنامه ریزی برای اردوی تمرینی و همچنین بازی تدارکاتی هستیم و بیشتر روی ساختار تیم تمرکز داریم زیرا فصل چالش بر انگیزی را پیش رو داریم. بیشتر تیم ها تقویت شدند. بعضی ها با خرید هوشمندانه و بعضی دیگر با مبالغ مالی بالا. البته تیم السد نیز دو بازیکن جذب کرد و ما نیاز به تعجیل در کار داریم چرا که تا به الان به اندازه کافی زمان را از دست دادیم و نباید زمان بیشتر از این از دست برود.

همان طور که قبلا گفتم. مدیرعامل روز و شب کار می کند تا مشکلات مالی ما را برطرف کند و من مطمئن هستم ایرانسل، اسپانسر ما در این هفته به کمک ما خواهد آمد. شما می دانید که من هیچ وقت تسلیم نمی شوم البته گاهی احساس ناراحتی می کنم و البته می دانم در این شرایط سخت با ما هستی(مدیرعامل). این شرایط سخت برای همه است. کارمندان، بازیکنان.. می خواهم از کل مجموعه به دلیل این که در این شرایط نیز سخت کار می کنند تشکر کنم.

می خواهم در یک کنفرانس خبری تمام اتفاقات که لازم به توضیح است را برای شما شرح دهم اما قبل از آن باید به چند مشکل اساسی اشاره کنم که باید برطرف شوند. برگزاری یک اردوی تمرینی خوب و برگزاری مسابقات دوستانه تا در آخر بتوانیم تیم را هماهنگ کنیم.

وینفرید شفر

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+1 #1 مسعود عشق اس اس 1397-04-13 13:38
افتخاری بی وجدان توفیقی جاسوس بی عرضه دروغگو..به اون وزیر ورزش ناجوانمرد لنگی نامرد بگو انقدر این پیرمرد اذیت نکنید،خدا به زمین گرمتون میزنه بزودی دست بردارید از دشمنی با استقلالیها..خجالت نمیکشید شرم نمیکنید دزدان غارتگر حرام لقمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این بنده خدا ناسلامتی مهمان ماست..مگر ما ایرانی نیستیم؟؟؟؟؟؟؟؟40 ساله دارید تاجی جماعت دق میدید ولی به همون خدا سزاش میبینید ..چرخ این روزگار میچرخه حالا که بالا تشریف دارید اما پایینی هم هست..آره.. وااای به حال اون روزتون از ما گفتن بود...خواهیم دید..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار