139404300842404635726404

محمد نوازی عنوان کرد:هیچ اختلافی بین مظلومی و صالح وجود ندارد بلکه این دشمنان استقلال هستند که در حال اختلاف اندازی هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز محمد نوازی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شرایط استقلال اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است. مطمئن باشید این را از روی واقعیت می گویم. تنها مشکلی که داریم، وجود چند مصدوم است که اگر به بازی پیش روی نرسند، در مقابل راه آهن دچار مشکل می شویم چون در این دیدار حنیف و امید ابراهیمی را هم در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: ما باید در 2 بازی آینده مقابل راه آهن و پدیده پیروز شویم تا هم صدرنشینی را ادامه دهیم و هم سال را برد تمام کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه پیش بینی اش از حضور هواداران در بازی آینده چیست، تصریح کرد: امیدوارم هواداران بازهم به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند چون در بازی قبلی به ورزشگاه آمدند و نتیجه اش را هم دیدند. توانستیم با حمایت آنها به صدر جدول برگردیم. استقلال و پرسپولیس با هوادارانشان می توانند در صدر جدول باشند و هواداران بدانند که ما به آنها نیاز داریم.

نوازی در واکنش به اینکه گفته می شود پرسپولیس بهتر از استقلال بازی می کندف گفت: شرایط آنها با ما متفاوت است. از تماشاچی گرفته تا بازیکن و عوامل دیگر. همه اینها دست به دست هم می دهد تا یک تیم بتواند موفق باشد. باید بگویم همه چیز به آرامش تیم بستگی دارد که الان پرسپولیس در این موقعیت از این نظر بهتر از ماست.

وی افزود: این هم به خاطر این است که مربی خارجی دارد و همه چیز را برایش فراهم می کنند اما اینجا پرویز مظلومی باید دنبال همه چیز باشد. از مطالبات بازیکن گرفته تا مسائل دیگر که اصلا فنی نیست. البته نباید تقصیر را گردن باشگاه بیاندازیم چون عواملی که باید پول را تامین کنند، شاید خوب عمل نکردند.

مربی استقلال درباره اختلاف به وجود آمد میان مظلومی و صالح گفت: من هیچ اختلافی میان این 2 نفر ندیدم. شنبه هم که این اتفاق افتاد من در رختکن نبودم اما این را بگویم که اگر مشکلی بین این 2 نفر بود، از اول فصل با هم کار نمی کردند. اختلاف سلیقه در تمام تیمها به وجود می آید و یک تیم اگر بخواهد موفق شود، باید تمام نظرها را کنار هم قرار دهد و با تعامل کار خود را پیش ببرد.

نوازی درباره حضورش در تیم هنرمندان و بالا بردن جام قهرمانی جام جهانی اذعان داشت: نه من جام را بالا بردم و نه مدال این مسابقات را گرفتم. به خاطر دوستان در این مسابقات شرکت کردم که البته الان می گویم اشتباه کردم. نباید یک هفته کارم را رها می کردم و به قشم می رفتم. دیگر هیچ وقت در این مسابقات شرکت نمی کنم. من اصلا به فکر جام و این مسائل نیستم و از این چیزها زیاد در فوتبالم دیده ام. کسی هم به من روز آخر نگفت برای گرفتن مدال بالا بروم. مطمئن باشید دیگر با تیم هنرمندان تمرین هم نمی کنم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود اخیرا برای پرسپولیس زیاد کری خوانی می کند، گفت: من هیچ وقت چه در دوران بازیگری و چه دوران مربیگری برای پرسپولیس کری نخواندم. نه تنها پرسپولیس بلکه برای هیچ تیم دیگری کری نمی خوانم چون اصلا از این اخلاق ها ندارم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار