جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: وزیر محترم ورزش و جوانان و اسپانسر باشگاه استقلال تاکنون از هیچ کمکی برای استقلال دریغ نکرده‌اند و مطمئنا در روزهای آینده اخبار خوشی به هواداران می‌دهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه درباره شرایط پیش از آغاز فصل جدید و حواشی پیرامون مسائل نقل و انتقالات آبی‌پوشان و.. به اظهارنظر پرداخت که مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌خوانید:

* هواداران استقلال قدرتمندی را در فصل آینده خواهند دید

تیم استقلال درحال انجام تمرینات پیش از فصل است و در تلاشیم تا با تمدید قرارداد برخی از بازیکنان و حل مشکلات آنها، تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌های لیگ برتر بکنیم. دراین میان طبیعتا برخی مذاکرات کمی زمان بر خواهد بود ولی این اطمینان را به هواداران می‌دهیم که به طور قطع استقلال قدرتمندی را در فصل آینده مشاهده می‌کنند.

* برخی جریان‌ها در تلاش هستند تا آرامش استقلال را بهم بزنند

متاسفانه برخی جریان‌ها در تلاش هستند تا آرامش استقلال را پیش از فصل بهم بزنند و تیم را درگیر حواشی مختلفی بکنند. این درحالی است که استقلال به شدت نیازمند آرامش است. ایجاد فضای نا امیدی در بین هواداران استقلال می‌تواند به تیم استقلال و بازیکنان این تیم هم لطمه بزند و باید به این نکته توجه زیادی داشته باشیم. مطمئنا همه اعضای باشگاه استقلال تنها یک هدف دارند و آن هم خوشحالی دل هواداران است. مطمئنا حمایت و همدلی هواداران به مسئولان و سرمربی موفق استقلال می‌تواند کمک شایانی کند.

* با حمایت هواداران فصل درخشانی را رقم می زنیم

وزیر محترم ورزش و جوانان و اسپانسر باشگاه استقلال تاکنون از هیچ کمکی برای استقلال دریغ نکرده‌اند و مطمئنا در روزهای آینده اخبار خوشی به هواداران می‌دهیم. ما بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم و مطمئن هستیم که استقلال با هدایت وینفرید شفر و تلاش بازیکنان و حمایت هواداران می‌تواند فصلی درخشان را رقم بزند.

اخبار رسمی استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
0 #1 سهراب 1397-04-15 01:10
ای لعنت به همتون
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار