سید رضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هیچ پولی در باشگاه بدون ضابطه پرداخت و دریافت نخواهد شد که این مهم نتیجه کار مدیرتی است که در دو سال گذشته ساماندهی شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در مورد شایعه استعفایش، برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت برای باشگاه، دیدار سوپرجام، تجهیز آکادمی و ورزشگاه امام رضا، مسائل مالیاتی و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* به آینده باشگاه خوش بین هستم

با قدرت به کار خود در باشگاه استقلال به‌عنوان مدیرعامل ادامه می‌دهم و استعفایی در کار نیست. تلاش‌های خوبی در باشگاه استقلال برای حل مشکلات صورت گرفته و نسبت به آینده باشگاه خوش‌بین هستم.

* برای باشگاه برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت صورت گرفته

برای باشگاه استقلال برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت صورت گرفته است و در این بین مطمئنیم حل مشکلات مالی باعث خواهد شد که شرایط برای سرمایه‌گذاری به وجود آید و حتی به سمت خودکفایی پیش برویم.

این تیم با حضور شفر به شرایط خوبی رسیده و باشگاه نیز از این پس استمرار در موفقیت‌ها را هدف قرار داده است.

* برگزاری دیدار سوپرجام به صلاح نیست

بنا به دلایل مختلفی که طی نامه‌ای به فدراسیون هم ارسال کرده‌ایم، برگزاری دیدار سوپر جام با توجه به شرایط موجود به صلاح فوتبال ایران نیست. بازیکنان ملی‌پوش 14 روز استراحت اجباری دارند، بنابراین زمان مسابقه باعث خواهد شد ملی‌پوشان بلافاصله بعد از استراحت وارد این بازی شوند که خطر مصدومیت به شدت آنها را تهدید می‌کند. از طرفی، باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم که برگزاری سوپرجام شرایط بازیکنان مصدوم دو تیم را برای آن دیدار سخت‌تر خواهد کرد.

* هیچ پولی در باشگاه بدون ضابطه پرداخت و دریافت نشده است

برای اولین بار در سال 95 مالیات باشگاه استقلال کاملاً پرداخت شده است و بدهی به بازیکنان، دارایی، کادرفنی و اشخاص حقیقی و حقوقی ندارد و براساس رسیدگی‌های انجام شده توسط سازمان حسابرسی کل کشور طی دو سال گذشته عملکرد مالی باشگاه مورد تأیید بوده است.

حساب‌های باشگاه ثبت دفتر شده و به‌روز است، این فرآیند با مقررات مالی پرداخت می‌شود و هیچ پولی بدون ضابطه پرداخت و دریافت نخواهد شد که این مهم نتیجه کار مدیرتی است که در دو سال گذشته ساماندهی شده است.

* مشکلات آکادمی را برطرف کردیم

مشکلات آکادمی باشگاه برطرف شد، به میزان 50 میلیون تومان به تیم جوانان پرداخت شد و تزریق منابع به تیم‌های پایه براساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده صورت خواهد گرفت.

* خوابگاه ورزشگاه اما رضا برای شهرستانی ها در نظر گرفته شد

ورزشگاه امام رضا(ع) تجهیز شده و خوابگاه این مجموعه برای بازیکنان شهرستانی استقلال در نظر گرفته شده است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار