علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: از افتخاری تشکر می کنم که مستقیما با هواداران صحبت کرد و موجب آرامش آن ها شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد تیم ملی در جام جهانی 2018 و شرایط باشگاه استقلال صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* کارشناسان فوتبال از عملکرد تیم ملی رضایت ندارند

چون تیم ملی بازی‌های خوبی انجام داد این اولین چیزی است که مردم به آن توجه کرده و به همین خاطر از نتایج تیم ملی راضی هستند. مردم راضی‌اند اما شاید برخی کارشناسان راضی نباشند چون آنها دیدگاه کارشناسی دارند. کارشناسان می‌گویند  وقتی در آسیا رتبه اول را داریم چگونه ما نمی‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم اما تیم‌هایی مثل ژاپن وکره می‌توانند. در هر صورت این سوالاتی است که در ذهن کارشناسان به وجود می‌آید.

* باید  رفتار کی روش را مدیریت کرد

نمی‌توانم بگویم تیم ملی خوب نتیجه گرفت اما معتقدم تیم ملی ایران خوب بازی کرد. شما ببینید ژاپن به مرحله بعد آمده و همین تیم بلژیک به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. ما در همین کشور بلژیک بازیکنی مثل کاوه رضایی داریم که آنجا از مدعیان آقای گلی بود. یا مثلا وریا غفوری، سیدجلال حسینی به جام جهانی نرفتند که شاید اگر این اتفاق می‌افتاد تیم ملی ما به مرحله بعد می‌رفت. البته اینها شایدها هست ولی من معتقدم صحبت‌های کارشناسی را نباید با هوچی‌گری پاسخ دهیم و باید درد دل کارشناسان را هم گوش کرد. من به شخصه از کی‌روش راضی هستم ولی در هر صورت باید به شکلی او را مدیریت کرد.

* پیگیر شرایط استقلال هستم

من هر روز پیگیر اخبار باشگاه هستم و به اندازه همه مسئولان استقلال اخبار باشگاه را پیگیری می‌کنم. مگر می‌شود من حواسم به استقلال نباشد.

* افتخاری در استقلال تنهاست

به شخصه خودم نگران وضعیت تیم هستم ولی هواداران استقلال را به آرامش دعوت می‌کنم.افتخاری تنها است و از او ممنونم که به حرف من گوش کرد و وقتی گفتم خودش مستقیما با بازیکنان مذاکره کند این کار را انجام داد. این حرکت افتخاری بسیار خوب بود و من از هواداران می‌خواهم اصلا به مدیریت فشاری وارد نکنند. هواداران استقلال بدانند بازیکنان قیمت‌ها را بالا بردند و تحت فشار گذاشتن افتخاری کار درستی نیست. این را قلبا می‌گویم . هواداران اجازه دهند او کارش را بکند و اگر نتوانست بعدا انتقاد کنند ولی انتقادهای الان اصلا به نفع تیم و باشگاه نیست.

* افتخاری برای حفظ ستاره ها تلاش می کند

بازیکنانی مثل تیام، ابراهیمی، جپاروف، سیدمجید حسینی و غفوری تاثیرگذار هستند که اگر با آنها تمدید شود شرایط تیم خواهد شد. اگر این اتفاق نیفتاد،‌کار سخت می‌شود ولی منم مطمئنم افتخاری با این نفرات مذاکره خواهد کرد و آنها را حفظ می‌کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار