وینفرید شفر

سرمربی استقلال در گفت و گویی اظهار کرد با باشگاه در فصل نقل و انتقالات هماهنگ بوده و از جذب این بازیکنان اطلاع داشته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه با تاکید بر اینکه با باشگاه درباره جذب بازیکنان در ارتباط است، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* با باشگاه صحبت خوبی در مورد جذب بازیکن داشتم

تمامی تلاش ما داشتن بهترین عملکرد در تیم و آکادمی استقلال است و برای این موضوع همکاری بسیار نزدیک میان تیم اصلی و آکادمی باشگاه ضروری است. به همین دلیل پس از پایان فصل گذشته من صحبت های خوبی با باشگاه داشتم. ما در خصوص جذب بازیکنان برای تیم اصلی و آکادمی با هم صحبت کردیم.

* بازیکنانی که باید دوباره به استقلال برگردند

موضوعی که مشخص شد این بود که تعدادی بازیکن خوب و آینده دار برای حضور در آکادمی به استقلال بیایند و همزمان این فرصت را داشته باشند که در تمرینات تیم بزرگسالان نیز شرکت کنند و توانایی خود را نشان دهند تا اگر شانسی برای حضور در تیم اصلی داشتند، در تیم ما حضور داشته باشند و در غیر این صورت یا به آکادمی بازگردند و یا به صورت قرضی راهی تیم های دیگر شوند تا دوباره به استقلال بازگردند.

* تصمیم بر توسعه هر چه بیشتر آکادمی است

برای جذب بازیکنان تیم اصلی تعامل لازم میان من و باشگاه وجود داشت و تصمیمی هم که برای آکادمی داریم، توسعه هر چه بیشتر آکادمی باشگاه است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار