شفر

در عین ناباوری و با شاهکار مدیریتی استقلال، سفر این تیم به ترکیه برای برپایی اردوی پیش فصل به تاخیر افتاد و شاید هم به طور کل لغو شد!

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران قرار بود امروز برای برپایی اردوی آماده سازی به ترکیه پرواز کند اما، به یکباره برنامه عوض شد و به بازیکنان گفته شد چون بلیت ها تهیه نشده است به جای رفتن به فرودگاه به ورزشگاه صنایع دفاع بیایند تا در جلسه تمرینی شرکت کنند.

نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال درباره علت عدم سفر استقلال به ترکیه گفت:

مشکلاتی به وجود آمد که نتوانستیم امروز راهی ترکیه شویم. اگر مشکلی پیش نیاید فردا به این کشور سفر می‌کنیم.

با وجود اینکه استقلالی‌ها مدعی هستند که فردا راهی ترکیه می‌شوند، اما خبر می‌رسد که به دلیل مشکلات خروج از کشور بازیکنان جوان و همچنین عدم حضور ملی‌پوشان و بازیکنانی چون سرور جپاروف شاید این اردو لغو شود و این در حالی است که تیم محبوب حکومت هفته گذشته بدون دغدغه به کرواسی سفر کرده و در حال آماده سازی برای آغاز لیگ و سوپر جام می باشد.

به گزارش استقلال نیوز، وینفرد شفر که به دلیل عدم برگزاری اردوی استقلال در ترکیه در زمان مقرر با ناراحتی در محل تمرین حضور یافته و پس از دقایقی از تمرین به رختکن رفته بود مدام با تلفن همراهش صحبت می‌کرد.
پس از پایان تمرین و در حالی که بازیکنان یک به یک محل تمرین را ترک می‌کردند، تماس دیگری با شفر گرفته شد و او به دنبال این تماس به شدت در رختکن فریاد زد تا همه متعجب شوند.
سرمربی آلمانی استقلال درِ رختکن را بست تا باز هم با تلفن همراه خود صحبت کند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+1 #1 مسعود عشق اس اس 1397-04-18 12:54
یعنی فقط یک جمله میشه به این مدیریت افتضاح و خاینانه افتخاری لنگی نوکر وزارت ورزش(ستاد مبارزه با قهرمانی استقلال) و توفیقی جاسوس خرابکار و هییت مدیره بی غیرت و بی خیال استقلال گفت:" خدا همه تون لعنت کند..شماها لیاقت این باشگاه بزرگ و پرافتخار ندارید..میلیونها ایرانی نفرین تون میکنند.."
وزیر نامرد لنگی بزودی جواب این ظلم و ستم به استقلالیها رو میبینی دنیا بی حساب کتاب نیست..یادت باشه اسمت برا همیشه رفت تو لیست سیاه مردم..با اعصاب و روان 30 میلیون آدم بازی کردی ولی تاوانش میدی..خواهیم دید
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار