حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کردیم ابراهیمی مانند افراد اخلاق گرا تعصب به استقلال و هواداران را به مسائل مالی ترجیح دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص جدایی امید ابراهیمی از استقلال صبحت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* فکر می‌کردیم ابراهیمی تعصب به استقلال و هواداران را به مسائل مالی ترجیح دهد!

فکر می‌کردیم ابراهیمی تعصب به استقلال و هواداران را به مسائل مالی ترجیح دهد، چرا که آدم‌های اخلاق‌گرا چنین رفتاری دارند. ابراهیمی در استقلال زحمات زیادی کشید و باشگاه هم در چند نوبت رعایت حال او را کرد، اما انتظار نداشتیم این گونه جدا شود. با وجود اینکه ابراهیمی در مقطعی مصدوم شد و حتی امکان بازی نکردن او بود، به پاس خدماتی که داشت، قراردادش را با افزایش مبلغ بیشتر تمدید کردیم.

* مسئولان استقلال در نقل و انتقالات ضعیف نشان دادند

ابراهیمی بازیکن حرفه‌ای است و تصمیمش را گرفته، اما مسئولان استقلال در نقل و انتقالات هم در رابطه با مسائل اخیر ضعف نشان دادند و نباید اجازه می‌دادند به راحتی این اتفاقات می‌افتاد. شخصا از نحوه یارگیری و نحوه تعامل با بازیکنان رضایت ندارم. مسئولان نقل و انتقالات باید همه چیز را جمع و جور می‌کردند تا کار به اینجا نکشد. قطعا جلسه هیات مدیره را که تشکیل شد، پیگیر گزارش مدیریت و نقل و انتقالات باشگاه هستیم. همه قراردادها باید به تصویب هیات مدیره برسد. نمی‌توانیم قرارداد بازیکنی که مصدوم است و تست پزشکی نداده را، تأیید و پول بیت‌المال را اینگونه خرج کنیم.

* بی برنامگی شفر را عصبی می کند

شفر تمام کارهایش را بر اساس برنامه انجام می‌دهد، اگر ضعفی ببیند یا خلاف برنامه‌‌هایش صورت بگیرد، ناراحت می‌شود. باید آنچه مدنظر سرمربی تیم است، انجام شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار