محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: نمی دانم بین امید ابراهیمی با مسئولین باشگاه تنشی ایجاد شده بود یا نه، اما نوع رفتن او از استقلال قشنگ نبود.

 

به گزارش استقلال نیوز، جدایی امید ابراهیمی از استقلال شوک بزرگی به این تیم وارد کرد تا آبی پوشان وارد چالش تازه‌ای شوند. محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای ابراهیمی عنوان کرد از نحوه جدایی او از استقلال ناراحت است. در ادامه متن گفتگوی این پیشکسوت استقلال با خبرگزاری مهر را مشاهده خواهید کرد:

* نوع رفتن ابراهیمی از استقلال قشنگ نبود

امید ابراهیمی بی تردید بهترین بازیکن یک دهه اخیر استقلال بوده و خدمات زیادی به این تیم ارائه داده. البته اتوبان ابراهیمی و استقلال یک طرفه نبوده و استقلال هم متقابلا در رشد این بازیکن بسیار تاثیرگذار بوده است. من به رفتن امید ابراهیمی از استقلال کاری ندارم او مختار است که برای آینده خودش تصمیم گیری کند. اما نوع رفتن ابراهیمی از استقلال قشنگ نبود.

* ابراهیمی باید زودتر باشگاه را از تصمیمش مطلع می کرد

نمی دانم آیا بین امید ابراهیمی با مسئولین باشگاه تنشی ایجاد شده بود که او تصمیم گرفت اینگونه از این تیم جدا شود یا خیر. اما تاکید می کنم ابراهیمی می توانست زیبا تر از این تیم جدا شود و به دنبال زندگی اش برود. او زمان زیادی را از تیم ما گرفت. اگر ابراهیمی زودتر از تصمیمی که گرفته بود باشگاه را مطلع می کرد قطعا در زمانی که باقی بود شفر هم گزینه مناسب تری را برای جایگزینی ابراهیمی انتخاب می کرد. اما در این مدت زمان کم نمی توان عملکرد خوبی در این رابطه داشت.

* امیدوارم ابراهیمی بعدا حسرت این جدایی را نخورد

بازیکنان زیادی به استقلال می آیند و می روند و این باشگاه استقلال است که می ماند. از ابراهیمی بزرگتر هم در این باشگاه بوده اند. هیچ بازیکنی هم به این تیم نمی آید که تا ابد بماند. همه یک روز می آیند و یک روز هم می روند. اما خوب است بازیکن نوعی رفتار کند که بعد از رفتن خاطره خوبی از خود برای هوادار به جای بگذارد. تجربه بسیاری از بازیکنانی که در اوج خود به این گونه این تیم را ترک کردند مدتی بعد حاضر شدند برای بازگشت به این تیم پوئن های زیادی بدهند که این کار برای شان مقدور نشده است. من امیدوارم ابراهیمی چند سال بعد حسرت این جدایی و این نوع جدایی را نخورد.

* حتی حاضر نشدم برای مطالباتم از استقلال شکایت کنم

در نسل های گذشته کمتر دیده می شد که بازیکنان بزرگ پیراهن استقلال و پرسپولیس را با پول عوض کنند. خود من در زمانی که در اوج فوتبالم در استقلال بودم پیشنهادی داشتم که بیشتر از ۱۰ برابر پولی بود که از این تیم می گرفتم. اما حاضر نشدم این پیراهن را با پول عوض کنم. سالی که می توانستم ۵ میلیون از یک تیم ثروتمند بگیرم حاضر شدم با ۳۵۰ هزار تومان در استقلال بمانم. البته ۳۵۰ هزار تومانی که ۳۰۰ هزار تومانش را هم هرگز نگرفتم و حتی چک های آن را هنوز دارم. اما حتی حاضر نشدم از این تیم برای رسیدن به پولم شکایت کنم. اما چک ها را یادگاری نگه داشتم.

* عیار شفر امسال مشخص خواهد شد

کار برای فصل پیش رو بسیار سخت است. امسال سالی است که شفر باید عیار واقعی اش را نشان دهد. به هرحال فصل گذشته تیم بسته شده بود و پیش فصل هم سپری شده بود و شفر می توانست مسئولیت این تیم را از خود سلب کند. اما برای فصل جدید او با میل و سلیقه خودش بازیکن گرفته و پیش فصل را هم با برنامه‌های خودش پیش می برد و مسئولیت همه نتایج این تیم در فصل پیش رو با خود شفر است و بهترین فرصت برای ارزیابی وی می باشد.

* افتخاری باز هم بازیکن جذب می کند

به هرحال آقای افتخاری با هماهنگی شفر در فرصت زمان باقی مانده اقدام به جذب بازیکنان مورد نیاز می کند و در مجموع باید امیدوار باشیم که حضور پر قدرتی در فصل آینده داشته باشیم.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار