جواد قراب

هواداران استقلال که با دخالت نیروی انتظامی از مقابل وزارت ورزش متفرق شده بودند، برای اعتراض مقابل ساختمان باشگاه جمع شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از اینکه تجمع اعتراضی طرفداران تیم استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان توسط نیروی انتظامی و پلیس ضد شورش سرکوب شد و عده ای از هوارداران هم در این حین بازداشت شدند و باقی جمعیت نیز متفرق، این بار هواداران تصمیم گرفتند مقابل باشگاه استقلال تجمع کرده و به مسئولان این باشگاه اعتراض کنند.

جواد قراب عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال بعد از تجمع هواداران اینتیم مقابل ساختمان باشگاه نزد آن ها رفت و برای دقایقی با معترضان گفت‌وگو کرد.

جواد قراب به طرفداران تیم استقلال گفت:

مدیریت باشگاه در حال تلاش شبانه روزی است تا مشکلات را حل کند ضمن آنکه استقلال شرایط چندان بدی ندارد!

مدیران باشگاه در حال مذاکره با امید ابراهیمی هستند و می‌خواهند تعداد دیگری بازیکن هم جذب کنند. بهتر است شما صبورتر باشید تا هم مسئولان باشگاه و هم تیم به آرامش برسند. من می‌بینم که توفیقی شبانه‌روز در حال تلاش است و زحماتش در باشگاه کاملاً مشخص است به همین خاطر از شما می‌خواهم اعتراض نکنید و مقابل ساختمان باشگاه تجمع نکنید تا خبرهای خوبی بشنوید.

تجمع هواداران استقلال مقابل باشگاه

تجمع هواداران استقلال مقابل باشگاه

به گزارش استقلال نیوز، امید ابراهیمی که پیوستنش به تیم الاهلی قطر سر و صدای زیادی به پا کرده است، امروز(شنبه) در باشگاه استقلال حضور یافت تا شایعاتی در رابطه با عدم حضورش در تست‌های پزشکی الاهلی قطر و عدم عقد قرارداد با این تیم مطرح شود.

دلیل حضور ابراهیمی در باشگاه استقلال هنوز مشخص نشده است اما بعضی از منابع حضور او را برای پیگیری مطالبات و صدور کارت ITC اعلام کرده اند و برخی دیگر احتمال مذاکره برای ماندن او در استقلال را می دهند.

البته همانطور که در بالا خواندید جواد قراب در جمع هواداران معترض مذاکره با امید ابراهیمی توسط باشگاه استقلال را تایید کرده است.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار