دکتر امین نوروزی

دکتر نوروزی در پستی اینستاگرامی نسبت به بعد عقد قرارداد علی کریمی با استقلال واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال که در این فصل نیز همچون فصل گذشته با مدیریت باشگاه بر سر نحوه عقد قرارداد با بازیکنان به مشکل خورده و هشدارهایی هم درباره عقد قرارداد با بازیکنان مصدوم داده بود در صفحه رسمی خود در اینستاگرام درباره پیوستن علی کریمی به استقلال توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

در پی عقد قرارداد باشگاه محترم استقلال با آقای علی کریمی و طرح بعضی نکات جهت دار و با نیت خاص، لازم است توضیحاتی چند را جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن حقیقت اعلام بنماییم.

اول آنکه وظیفه ما در معاونت پزشکی در خصوص اعلام وضعیت سلامتی جسمانی بازیکنان بر مبنای ارزیابی و آزمایشات دقیق توسط پزشکان متخصص و موسسه ایفمارک، استوار است و در واقع نوعی تصمیم سازی است نه تصمیم گیری. تست پزشکی وضعیت بازیکنان را تشریح می کند و آن مقامی که باید برمبنای این واقعیات تصمیم به عقد قرارداد بگیرد مقام مسئول در باشگاه است.

در خصوص آقای کریمی هم آزمایشات دقیق صورت گرفته و تمامی مستندات موجود است و شرایط جسمانی ایشان برای مدیران محترم روشن و تصمیم گیری در زمینه عقد قرارداد یا عدم آن بر عهده کسانی است که قطعا بر سایر امور باشگاه احاطه کامل داشته و بر مبنای مصالح باشگاه، تصمیم نهایی را می‌گیرند و به عبارت بهتر معاونت پزشکی تصمیم گیر نهایی نیست.

دست آخر باید ادغان داشت که بازیکنان جهت تست پزشکی به این معاونت معرفی و در نهایت نتایج حاصله از ارزیابی و آزمایشات هم عینا در اختیار مقامات مسئول قرار داده می شود و اصولا در معرفی نامه در خصوص عقد قرارداد یا عدم آن، یا صدور مجوز از سوی معاونت پزشکی یا موارد مشابه سوال نمی گردد کما اینکه چند بازیکن با استقلال عزیز قرارداد بسته اند که اصلا آزمایشات پزشکی بر روی آنان انجام نشده و این بیانگر و تایید کننده این موضوع است که نظر نهایی را مقامات مسئول نقل و انتقالات می دهند نه معاونت پزشکی.

پست اینستاگرامی دکتر نوروزی

به گزارش استقلال نیوز، دکتر کاوه ستوده هم این پست را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد تا احتمال مصدومیت علی کریمی بعد از انجام تست های پزشکی به یقین تبدیل شود.

از توضیحات کادر پزشکی باشگاه استقلال می توان به این نتیجه رسید که جواب تست های پزشکی علی کریمی خوب نبوده و مدیران با اطلاع از این موضوع، برای کاهش انتقادات و فشار هواداران اقدام به عقد قرارداد با او کرده اند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار