دکتر امین نوروزی

معاون پزشکی باشگاه استقلال اعلام کرد، مدیرعامل تیم را از مصدومیت خرید جدید آبی ها مطلع کرده بود!

 

به گزارش استقلال نیوز، دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد به افتخاری اعلام کرده بود که کریمی مشکل مصدومیت دارد!

با تست‌هایی که از علی کریمی هافبک جدید آبی‌ها گرفته بودیم متوجه شدیم که او مشکل دیسک کمر دارد و ما این موضوع را به باشگاه اطلاع دادیم.

این موضوع را با نامه کتبی به استحضار باشگاه رساندیم و مدیرعامل نیز از مشکل دیسک کمر علی کریمی مطلع شد. حال این دیگر به خود مدیرعامل مربوط می‌شود که بخواهد بازیکنی با چنین شرایطی را برای تقویت باشگاه جذب کند یا خیر!؟

به گزارش استقلال نیوز، مسئولان باشگاه استقلال نامه دکتر نوروزی به این باشگاه در مورد  علی کریمی را رسانه‌ای کرده و معتقدند رئیس گروه پزشکی باشگاه استقلال خودش موافقت ضمنی با جذب علی کریمی داشته است در حالی که در متن نامه کاملا مشخص است که نوروزی تمام مشکلات بازیکن مد نظر را به مسئولان استقلال تذکر داده و عقد قرارداد با این بازیکن را در حیطه مسئولیت این باشگاه دانسته است. ضمن آنکه این سوال اینجا به وجود می‌آید که آیا استقلال بازیکنی برای پر کردن جای ابراهیمی خریده یا اینکه وی را برای حضور در کلینیک استخدام کرده است؟

در این نامه دکتر نوروزی خطاب به مسئولان باشگاه استقلال نوشت:

جناب آقای افتخاری

با عرض سلام و دعای خیر

احتراما به استحضار جنابعالی می رساند که عطف به معرفی آقای علی کریمی، بازیکن معرفی شده باشگاه جهت انجام آزمایشات و معاینات پزشکی، با عنایت به تست های بالینی انجام شده در مرکز پزشکی ایفمارک و نظر پزشکان محترم جناب آقای دکتر شیروانی(جراح و متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات) و دکتر بهتاش(فوق تخصص جراحی ستون فقرات)، بدینوسیله اعلام می نماییم که ایشان با توجه به سابقه و پرونده پزشکی، دچار اختلال در ناحیه ستون فقرات کمری بوده اند که مطابق گزارش پزشکان در حال حاضر فاقد درد می باشند اما با رعایت شرایط ذیل:

1- انجام تمرینات ویژه مانند تمرینات Core حداقل سه جلسه در هفته در کلینیک!

2- انجام تستهای مختلف از کمر و ستون فقرات به صورت منظم

3- با توجه به مشکل وجود داشته در دیسک کمر و سرخوردگی مهره ای به عقب، انجام تمرینات قدرتی ستون فقرات و اندام تحتانی باید با هماهنگی کامل کادر فنی و کادر پزشکی انجام بگیرد.

4- با توجه به اینکه بالانس عضلانی اطراف ستون فقرات بسیار مهم بوده و در ارزیابی ایفمارک نقشی مهم دارد به محض بروز آسیب دیدگی باعث ایجاد درد و دوری سه ماهه این بازیکناز میادین خواهد بود.

ثبت قرارداد رسمی نامبرده منوط به پذیرش شرایط فوق توسط باشگاه و تصمیم جنابعالی و سرمربی تیم می باشد.

با این نامه کاملا مشخص است که علی کریمی دارای آسیب دیدگی است و در هفته حداقل باید سه روز در کلینیک تحت مراقبت کادر پزشکی باشگاه استقلال باشد و در صورت آسیب دیدگی حداقل سه ماه نمی‌تواند برای آبی پوشان بازی کند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
مهدی تاجی
0 #1 مهدی تاجی 1397-04-25 23:20
این مدیران لنگی کثیف رو از استقلال اخراج کنید اینا قصد نابودی استقلال رو دارند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار