مهدی تاج لنگی

فدراسیون فوتبال قهرمانی سوپر جام را دو دستی تقدیم تیم دوم پایتخت کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو ‏تیم استقلال و پرسپولیس در روز جمعه ۲۹ تیر ۹۷ برگزار نمی‌شود و طبق مقررات تیم پرسپولیس ۳-۰ برنده این مسابقه ‏و قهرمان سوپرجام است.‏

به گزارش استقلال نیوز، خبر کوتاه بود اما پر از درد و تلخی. پر از تبعیض و نامردی. خبری که نشان دهنده و ماحصل فساد گسترده و تبعیض در لجنزار فوتبال ایران است.

تیم محبوب وزارت را که از نقل و انتقالات توسط فیفا محروم است، خیلی زود با تامین بودجه کلان و با پول های میلیاردی برای تمدید قرارداد بازیکنانی که ارزش نصف آن پول ها را هم نداشتند، راهی اردوی پیش فصل و آماده حضور در فصل جدید کردند ولی استقلال مظلوم هنوز هم نتوانسته با نیمی از بازیکنان کلیدی خود تمدید قرارداد کند و با تیمی ناقص و با دردسر فراوان و با امروز و فردا کردن مدیران نالایقش راهی اردوی ترکیه شد تا تمرینات پیش فصل را پشت سر بگذارد.

حال که تیم شفر مراحل و برنامه های آماده سازی خود را برای حضور قدرتمند در آسیا پشت سر می گذارد، همانند فصل گذشته که نفت تهران نا آماده را مجبور به بازی در سوپرجام کردند، این فصل هم می خواستند استقلال را مجبور به این کار کنند اما شفر عقل را بر احساس ترحیج داد.

شفر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را به دیدار مزخرف و مضحک سوپر جام لیگ که توسط افرادی غیر حرفه ای در فدراسیون فوتبال تدارک دیده شده است، ترجیح داد.

باشگاه استقلال تاریخ جدیدی را در نیم فصل برای برگزاری این دیدار پیشنهاد داد(مانند سوپر جام سری آ که قرار است نیم فصل در عربستان برگزار شود) اما مسئولان فدراسیون فوتبال با ذکر این موضوع که تاریخ سوپر جام از قبل مشخص شده بود، زیر بار نرفتند که نرفتند!

البته چون استقلال این پیشنهاد را داده بود، دوستان زیر بار نرفتند وگرنه در سالیان نه چندان دور(سال 1387)، درخواست تیم محبوب حکومت برای لغو دربی سوپر جام با موافقت فدراسیون مواجه شده بود.

اکبر عباسی ملکی به نمایندگی از استقلال در جلسه امروز شورای تامین حاضر شد اما قدرت کافی برای مذاکره و اثبات حقانیت استقلال را نداشت.

این شکست تحمیلی لکه ننگی است بر پیشانی مدیران استقلال.

به امید آنکه روزی استقلال بدست هواداران واقعی اش اداره شود.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
رضامیلان
0 #1 رضامیلان 1397-04-26 14:26
:-x :-x :-x :-x
نقل قول کردن
علی پرسپولیسی
-4 #2 علی پرسپولیسی 1397-04-26 15:01
:D :D :D تیم چهرم ایرانید چه برسه تیم دوم شما استقلالیا خدای قاب بندی هستید دربی اخر که تابلو بود باید یک هیچ میباختیم برو عمو تیمتون درو پیکر نداره وجود داری چاپ کن خخخخخخ :lol: :lol:
نقل قول کردن
مجتبي
+8 #3 مجتبي 1397-04-26 15:33
بابا بيخيال. 3 ماهه گفتن بازي 29تيرهست. تيم هم الان تو تركيه است با بازيكنايي كه ماه قبل هم معلوم بود هستن. هنوز هم تيام و چپاروف و چشمي رو نداريم. خريداي جديد هم كه معلوم نيست ميان يا نه. رفتن علي كريمي مصدوم رو آوردن. هفته بعد هم ليگ شروع ميشه. مديراي بي عرضه مون فقط با مغلطه ميخوان پشت احساساتمون قايم بشن. نكنه ميخوان ليگ هم دو هفته ديرتر شروع بشه
نقل قول کردن
تاج آسیا
+9 #4 تاج آسیا 1397-04-26 15:55
به نقل از علی پرسپولیسی:
:D :D :D تیم چهرم ایرانید چه برسه تیم دوم شما استقلالیا خدای قاب بندی هستید دربی اخر که تابلو بود باید یک هیچ میباختیم برو عمو تیمتون درو پیکر نداره وجود داری چاپ کن خخخخخخ :lol: :lol:

برو تو طویلت لنگی
نقل قول کردن
آبی
+5 #5 آبی 1397-04-26 15:59
کار لنگیا و مافیای فوتبال به جایی رسیده که به پرسپولیس بدون بازی هم حاضرن جام بدن کثافت این فوتبال رو گرفته
نقل قول کردن
سهراب
+7 #6 سهراب 1397-04-26 18:15
خدا لعنتون کنه افتخاری و توفیقی که بخدا اگه بازیکن ها رو تمدید میکردن و اردو رو زود میزدن این بازی 3-4 تا بهشون میزدیم
نقل قول کردن
محمد
+8 #7 محمد 1397-04-26 20:37
استقلال مظلوم فقط رقیب ندارد.دولت-وزیرورزش-فدراسیون- دشمنانش هستند وعوامل نفوذی دشمنانش درپیکره آن وجود دارد.هواداران تیم راازچنگ دشمنان استقلال نجات دهید
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار