پندار توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: استقلال با داشتن بازیکنان خوب و سرمربی خوبی چون وینفرد شفر نگرانی بابت دربی ندارد

 

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم درباره اعلام سازمان لیگ مبنی بر انصراف استقلال از شرکت در بازی سوپرجام و قهرمانی پرسپولیس صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* از مدت ها قبل درخواست تعویق سوپر جام را داده بودیم

از مدت‌ها قبل، به‌دلیل حضور بازیکنان اصلی‌مان در جام جهانی 2018 روسیه و مصدومیت احتمالی بازیکنان برای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، درخواست تعویق سوپرجام را داده بودیم.

* همیشه با تیم ملی و سازمان لیگ همکاری کرده ایم

استقلال همیشه با تیم ملی و سازمان لیگ همکاری کرده و روزبه چشمی مدافع ما در تیم ملی مصدوم شد. برای اینکه استقلال با مصدومیت‌های بیشتر در آسیا به میدان نرود، تقاضای تعویق سوپرجام را داده بودیم. ضمن اینکه، افتخاری به‌عنوان مدیرعامل باشگاه به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان این موضوع را اطلاع داده و وزیر ورزش هم با درخواست ما موافقت کرد. ایشان از آقای افتخاری درخواست کردند که نامه‌نگاری‌های لازم را با سازمان لیگ انجام دهند، چرا که جابه‌جایی بازی به‌دلیل حضور استقلال و پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منطقی است.

* نگرانیمان بابت برگزاری دربی فقط مصدومیت بازیکنان بود

استقلال با داشتن بازیکنان خوب و سرمربی خوبی چون وینفرد شفر نگرانی بابت دربی ندارد و حرف ما این بود که برگزاری بازی در تاریخ 29 تیرماه مصدومیت‌های احتمالی ایجاد خواهد کرد، به همین خاطر، تقاضای تعویق دربی را کرده تا استقلال و پرسپولیس بازی جذاب و دیدنی برابر هم انجام دهند.

* تصمیم سازمان لیگ ربطی به ما ندارد

تقاضای ما تعویق دربی بود و از سازمان لیگ خواستیم که به‌خاطر شرایط استقلال، نگاه ملی داشته باشد. از سازمان لیگ می‌خواهیم هرچه سریع‌تر این تصمیم(اعلام نتیجه بازی به‌سود پرسپولیس) را تغییر دهد، تصمیمی که باعث ناراحتی خانواده بزرگ استقلال شده است. تصمیم سازمان لیگ ارتباطی به ما ندارد. خانواده فوتبال! خانواده استقلال! تأکید می‌کنیم ما انصراف نداده‌ایم بلکه خواستار برگزاری بازی در زمان دیگری شده‌ایم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار