وزیر ورزش و افتخاری

این قصه ‌کفایت مدیران باشگاه استقلال را باید از کجا شروع کرد که آقای سلطانی‌فر لحظه‌ای در برکناری این اساتید، درنگ نکند؟

 

به گزارش استقلال نیوز، صحنه؛ کاملا عیان است. دو باشگاه دولتی به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یافتند و تیمی که از نظر فیفا محروم بوده؛ بازی نقل و انتقالات را از آن یکی برده و سوپرجام را هم به زمین نرفته، فتح کرده است! اگر فرض‌هایی مثل پرسپولیسی بودن تصمیم گیرنده‌ها را کنار بگذاریم، بیش از هر چیز ‌عیار مدیران باشگاه استقلال در مقایسه با رقیب دیرینه‌شان به چشم می‌آید.

هوادار استقلال می‌پرسد؛ چرا من باید با ارسال پیامک، هزینه تیم محبوبم را پرداخت کنم اما مدیر ضعیفش را آقای سلطانی‌فر انتخاب کند؟! اگر وزارت ورزش صاحب این تیم است، چرا اجازه می‌دهد زمان به ضرر اموالش سپری شود؟ چرا همین امشب نه؟

یک مدیر باید آینده‌نگر باشد. یعنی همان شبی که تیم در حال دور افتخار بابت صعود به یک‌چهارم نهایی آسیاست، معاونانش را فرا بخواند که نقشه راه را برای آینده ترسیم کنند. آیا کار سختی بود که پیش‌بینی کنند، حداقل ۴ بازیکن در جام جهانی خواهند داشت؟ آیا نمی‌دانستند که چند استقلالی به تیم امید دعوت می‌شوند؟ وضعیت قراردادها چطور؟ اینکه ابراهیمی به قطر می‌رود را همه ایران، قبل از جام جهانی متوجه شدند، جز هواداران دو آتیشه و مدیران باشگاه استقلال!

از ۲۵ اردیبهشت، شب بازی با ذوب‌آهن تا ۴ تیر، حدود ۴۰ روز تیم استقلال تعطیل بوده! آن همه لشکر کمیته فنی در باشگاه استقلال که هر روز مصاحبه می‌کنند، یکبار به رضا افتخاری و یا وینفرد شفر تذکر داده‌اند که چرا اینقدر دیر تمرینات استقلال شروع شد؟!

تست پزشکی، الفبای زبان نقل و انتقالات است. کفایت یعنی به عنوان یک مدیر تشخیص بدهی که تست پزشکی فوری از انتشار خبر در نیمه شب مهمتر است. دانش و سواد فوتبالی یعنی بدانی، وقتی پزشک باشگاه آن همه نکته درباره مصدومیت علی کریمی می‌نویسد، حتما نگران کننده‌ است و تو نباید زیر قراردادش را امضا کنی!

مدیران استقلال با جذب چند بازیکن مصدوم، پیش از شروع جام جهانی در خواب خرگوشی فرو رفتند. در نقطه مقابل، مدیران تیم رقیب با مهدی ترابی و سروش رفیعی، بدون تنوع در رنگ کت‌وشلوار؛ به تیتریک بازار تبدیل شدند.حتی تعداد روزهای مرخصی برانکو و شفر را هم می‌توان مقایسه کرد.

این همه تعلل، نشان از ضعف مدیریت در باشگاه استقلال دارد اما تنها راهکار وزیر ورزش در همه این روزها اضافه کردن دوست صمیمی خود به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره باشگاه استقلال بوده! امیرحسین فتحی را آوردند که مدیرعامل شود اما او هم در همین مدت چشمش ترسیده و شنیده می‌شود که حاضر نیست مدیرعامل شود!
تنظیم فهرست تعلل‌ها و ضعف‌های مدیران باشگاه استقلال حوصله هر نویسنده‌ای را سر می‌برد اما آقای وزیر باحوصله ادامه می‌دهد.

بر گرفته از کانال محمد نوری فر

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار