روزبه چشمی

هافبک-مدافع ملی پوش استقلال در صفحه شخصی خود نسبت به مصاحبه مدیرعامل سابق باشگاه به شدت واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مدیرعامل مستغفی استقلال در مصاحبه ای که امروز داشت مدعی شد روزبه چشمی  هافبک-مدافع ملی پوش استقلال برای تمدید قرارداد مبلغ 4 میلیارد درخواست کرده است که این مصاحبه افتخاری با واکنش تند روزبه چشمی همراه شد.

چشمی در صفحه رسمی خود نوشت:

سلام به هواداران عزیز
من ۳ ساله در خدمت استقلال هستم و در تمام این مدت از اولین قرار دادم تا آخرین جلسه ای که در روز شنبه با آقای مدیر عامل وقت باشگاه داشتم هیچگاه حتی یک بار از طرف این جانب راجب مبلغ قرارداد صحبتی نکردم و شاهدان این موضوع آقایان ملکی و توفیقی و کریمی مدیر برنامه بنده گواه این مورد هستند و واقعا متاسفم برای باشگاه بزرگ استقلال و هواداران این تیم و خودم که اینگونه افراد بعد از عزل شدن خود از سمتشان برای پوشش دادن ضعف ها و بی کفایتی های خود با چنین دوروغ هایی من را در مقابل شما هواداران قرار میدهند.
آقای مدیر عامل سابق فراموش نکنید که من یک نیم فصل به خاطره شاهکار شما در مدیریت مجبور به خانه نشینی شدم ....
اقای افتخاری با مظلوم نمایی و دوروغ گفتن به مردم نمیتوانید بلاهایی که در زمان مدیریت شما سر باشگاه بزرگ استقلال آمد سرپوش بزارید.
فکر میکنم مردم و خدا بهترین قاضی در رابطه با عملکرد من و شما در باشگاه استقلال هستند.

حمله اینستاگرامی چشمی به افتخاری

به گزارش استقلال نیوز، کریمی مدیر برنامه‌های روزبه چشمی که در نشست این بازیکن و مدیرعامل استقلال حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس نسبت به اظهارات افتخاری واکنش نشان داد.

* در جلسه بحثی در مورد مسائل مالی نشد

زمانی که در جلسه حضور پیدا کردیم اصلاً بحث مالی مطرح نشد و همه چیز در مورد پیشنهادات و آینده روزبه به پیش کشیده شده بود حتی افتخاری خطاب به چشمی گفت تو که صحبتی در این زمینه نمی‌کنی ولی من هم تا با هیأت مدیره مشورت نکنم چیزی نمی‌توانم بگویم. در این زمینه آقای ملکی نیز شاهد هستند و می‌توانند روی صحبت ما صحه بگذارند.

* افتخاری گفت فردا دوباره به باشگاه بیایید

افتخاری گفت بهتر است ما قرارمان را بگذاریم برای چند روز مانده به بازی‌ها که روزبه چشمی اعلام کرد آقای افتخاری من تا آن زمان نمی‌توانم صبر کنم چون چند پیشنهاد دارم اما گزینه اول من استقلال است.

افتخاری به ما گفت شما فردا ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به باشگاه بیایید تا صحبت نهایی را انجام دهیم. ما اصلاً نمی‌دانستیم چه خبر است وقتی که داشتیم از باشگاه خارج می‌شدیم مدیرعامل باشگاه به من گفت شاید کمی فردا قرارمان دیر یا زود شود به همین علت با شما تماس می‌گیرم.

* 30 بار با افتخاری تماس گرفتم ولی جواب نداد

خدا شاهد است فردا بیش از ۳۰ بار با او تماس گرفتم اما او پاسخ تلفن‌های ما را نداد و حتی به مسئول دفترشان تماس گرفتم و به او گفتم این کار درست نیست چرا مدیرعامل باشگاه جواب تلفن بازیکن را نمی‌دهد. حالا امروز شنیده‌ایم آقای افتخاری در مصاحبه‌اش عنوان کرده که چشمی صحبت از پول کرده است. آن ش ما تا ساعت ۲ بامداد منتظر تماس آقای افتخاری بودیم اما دوستان مشغول مذاکره با یک بازیکن دیگر بودند. آقای افتخاری کی ما صحبت مالی کردیم؟ این حرف‌ها درست نیست.

* افتخاری دروغ گفته است!

افتخاری به روزبه گفت ما کمتر از پژمان منتظری به تو پول نمی‌دهیم که چشمی هم به او گفت من کاری به قرارداد دیگران ندارم ولی دوست دارم در مورد خودم صحبت کنید. برای‌مان جالب است وقتی صحبت مالی نشده و خود آقای افتخاری حرفی را پیش کشیده و جوابی هم از طرف ما در مورد مسائل مالی نشینده چگونه آن حرف‌ها را زده است. اینگونه صحبت کردن اصلاً درست نیست. این حرف‌هایی که زده شده دروغ محض است و همان روزی که به باشگاه آمدیم وقتی متوجه شدیم آقای افتخاری با ما قرار گذاشته اما ساعت قرار را تغییر داده فهمیدیم چه خبر است. واقعاً برایم ناراحت‌کننده بود و فقط امیدوارم وجدان مدیرعامل استقلال راحت باشد.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سیروس پشت هجده
-1 #1 سیروس پشت هجده 1397-04-28 01:43
داداش کیه که ندونه تو جونتو واسه استقلال میدی
شرایط رو از همه ی ما بهتر میدونی
دیدی که با استقلالت دارن به عمد چیکار میکنن
صبور باش و بمون ( پادشاه قلب هواداران )
نقل قول کردن
Armin SS
-1 #2 Armin SS 1397-04-28 01:52
روزبه پوگبا..
ناراحت نباش..
هوادار اگه منطق داشته باشه متوجه دروغای این هویج می شه
خیلی مردی 4444444444
نقل قول کردن
shadi
+1 #3 shadi 1397-04-28 10:59
تو هم گندش رو درآوردی خوب تمدید کن دیگه
نقل قول کردن
جواد تاجی
+1 #4 جواد تاجی 1397-04-28 23:23
تنها بازیکنی که هوادار فکر نمی کرد اینقدر دیر تمدید کنه روزبه چشمی بود
نقل قول کردن
سامان
-2 #5 سامان 1397-04-29 10:45
این تیم فقط با آقای فتح الله زاده ک سابقه و تجربه مدیریت استقلال رو داره و از همه مهمتر کاربلد هست درست میشه.من نمیدونم این وزارت ورزش چرا انتخاب به عهده هوادار نمیزاره.
نقل قول کردن
کامران
+2 #6 کامران 1397-04-29 13:24
تو که خیلی مردی برا تیمی که یه عمر با مصدومیتت ساخت حتی پول هم بهت داد چرا ناز میکنی!!؟ چرا تو این شرایط تو هم هوادارا رو تنها گذاشتی؟؟؟!! چون کی روش بردت جام جهانی مثل ابراهیمی تو هم خیال کردی خیلی بزرگ شدی و استقلال!! برات کوچیکه!؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار