deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

بهرام افشارزاده عنوان کرد: فرزاد مجیدی با اجازه من به مرخصی رفت لطفا حاشیه سازی نکنید.

 

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در حاشیه بازی یادبود رضا احدی و همایون بهزادی بین دو تیم پیشکسوتان سرخابی ها و تیم رسانه ورزش اظهار داشت: من خیلی خوشحالم که همبستگی هنرمندان و ورزشکاران را می بینم. این دیدار برای یادبود دو تن از اسطوره های سابق استقلال و پرسپولیس ترتیب داده شده است. 

وی در ادامه افزود: باز هم به خانواده دو مرحوم تسلیت می گویم. ورزش یعنی همین که همبستگی ایجاد می کند. 

سرپرست باشگاه استقلال درباره 1000 تومانی شدن بلیت ورزشگاه ها خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی هستیم. این چند بازی آخر فصل را با هزار تومان می توانند به ورزشگاه بیایند. از آنها می خواهیم به استادیوم ها بیایند. هرچقدر مردم به ورزشگاه بیایند به نفع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. البته اگر هواداران در سایت ثبت نام کنند، می توانند رایگان بازیها را ببینند. 

وی درباره حاشیه های اطراف استقلال بیان داشت: همه جا اختلاف سلیقه وجود دارد. امیدوارم این آخرین مرتبه باشد که شاهد این مسائلی هستیم. چون به سود هیچ یک از طرفین نیست. با عبداللهی، صالح و مظلومی صحبت کردم و انشاالله دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم. 

سرپرست باشگاه استقلال درباره غیبت فرزاد مجیدی اذعان داشت: فرزاد مجیدی مرخصی گرفته بود و قرار است فردا به تمرین بیاید. گرچه عبداللهی و پورحیدری در کنار تیم هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

وی درباره وسواس باشگاه استقلال در جذب بازیکن خارجی گفت: ما پیش از این سه، چهار بازیکن خارجی آوردیم که کیفیت لازم را نداشتند و به همین دلیل باید وسواس به خرج می دادیم.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار