ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی در حمایت از وزارت ورزش بیانیه صادر می‌کنند و می گویند اسپانسر از تعهداتش جلوتر است، پس چرا باشگاه در نقل و انتقالات به این وضعیت افتاد؟

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص وضعیت این روزهای باشگاه استقلال صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* تنها دلیل وضعیت این روزهای باشگاه استقلال عدم کفایت مدیران است!

معمولا همه مشکلات فوتبالی ریشه در مشکلات مالی دارد. برای من عجیب است در دورانی که باشگاه استقلال بنا به گفته خودشان و با استناد به بیانیه‌هایی که صادر می‌کردند در حالی که هیچ مشکل مالی نداشت به این روز افتاده است. ما که در باشگاه نیستیم اما وقتی خودشان بیانیه صادر می‌کنند و می‌گویند وزارت ورزش کاملا جبهه حمایتی‌اش از مدیران را حفظ کرده و اسپانسر هم نه تنها تعهدات معوقه ندارد بلکه از تعهداتش جلوتر هم هست، پس قاعدتا این تیم نباید مشکل مالی داشته باشد و اگر حالا با این بحران مواجه شده است، تنها دلیلش می‌تواند عدم کفایت مدیران و گردانندگان باشگاه باشد.

* مسئول نقل و انتقالات بداند با دسته کورها طرف نیست!

وقتی یک تیم دکتر نوورزی که بهترین فیزیوتراپ ایران است دارد اما به صورت فله‌ای بازیکن مصدوم می خرد این به مشکل مالی باز می‌گردد؟ برای من علامت سئوال بزرگی پیش آمده چطور در تیمی که بعنوان مثال در پست دفاع چپ دو تا از بهترین بازیکنان جوان ایران را در اختیار دارد در همان پست یک بازیکن مصدوم می‌خرند؟ فردی که مسئولیت این کار بر عهده اوست باید بداند با دسته کورها طرف نیست. یا اینکه امید ابراهیمی که بهترین بازیکن چند سال اخیر استقلال و حتی فوتبال ایران بوده را از دست می دهند اما جانشین او با همه احترامی که برایش قائل هستم فاصله بسیار زیادی با ابراهیمی دارد.

* بازیکن جوان باید به صورت تدریجی از پایه به تیم بزرگسالان تزریق شود!

قابلیت بازیکنان جوانی که جذب این تیم شدند را منکر نمی شوم، اما استقلال تیمی نیست که محل آموزش جوانان و آزمون و خطا باشد. در این تیم جوانان باید به صورت تدریجی از تیم های پایه به بزرگسالان تزریق شوند. تنها در این صورت است که به مرور زمان یک جوان محسن کریمی می شد، یکی نورافکن، یکی مجید حسینی و یکی هم حسین حسینی. در غیر اینصورت بازیکن باید با شرایطی به تیم بیاید که همان ابتدا بتواند کمک کند.

* در هیات مدیره افرادی داریم که گفتند متخصص امور بانکی هستند اما الان اظهار نظر فنی می کنند!

قضاوت عملکرد هیات مدیره بر عهده مردم و هواداران. اگر عملکرد هیات مدیره خوب و مثبت بود آیا الان شرایط تیم اینگونه بود؟ ما در این هیات مدیره افرادی را داریم که وقتی آمدند گفتند متخصص امور بانکی هستند. ما هم می گوییم هستند و  احتمالا این کار را بلد هستند. اما وقتی آمدند خود را متخصص فوتبال دانستند و اظهار نظرهای فنی کردند. حالا همین آقا می رود در سازمان لیگ و خروجی حضور نمایندگی ایشان می شود از دست رفتن یک دربی و از دست رفتن قهرمانی سوپرجام. اما اگر همین الان هم با این آقا صحبت کنید باز هم خودش را کارشناس فوتبال می‌داند. یا فرد دیگری در هیات مدیره که تنها کارش مصاحبه کردن است و هر مصاحبه‌اش یک چالش برای تیم ایجاد می کند.

* هر فردی که مسئولیت دارد درباره همه چیز صحبت می کند!

نمی‌دانم آیا این باشگاه سخنگو دارد یا نه. چرا به تلفن هر فردی که مسئولیت دارد زنگ می زنند راحت در باره هر موضوعی صحبت می کند؟ همین است که شرایط تیم اینگونه شده و کار به اینجا رسیده است. ای کاش در این تیم هر فردی می دانست که تخصصش چیست و فقط همان کار را انجام می داد.

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
FARHAD
+1 #1 FARHAD 1397-04-31 11:33
حرفاش کاملا درسته اعضای هیات مدیره هر کسی واسه خودش مصاحبه میکنه طرف به عنوان مغز اقتصادی رفته هیات مدیره هیچ پولی که به باشگاه تزریق نکرده از اونور همش مصاحبه فنی میکنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار