میگوئل کولی

مربی جامائیکایی تیم فوتبال استقلال هنگام ورود به کشور در فرودگاه امام خمینی دچار مشکل شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال امروز(یکشنبه) بعد از اردوی دوازده روزه در استانبول و برگزاری چند دیدار تدارکاتی به تهران بازگشت.

اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت 13:45 وارد فرودگاه امام (ره) شدند و بازیکنان هم طبق هماهنگی‌های به عمل آمده سوار بر اتوبوس شده اما در این بین مشکلی که برای مربی جامائیکایی استقلال به وجود آمد باعث ناراحتی شفر شد.

در حالی که تمامی اعضای تیم استقلال وارد فرودگاه و سالن اصلی شدند اما کولی مربی جامایکایی این تیم که به هنگام خروج از تهران هم دچار مشکل شده بود نتوانست به همراه سایر اعضای این تیم به سالن اصلی راه پیدا کند. ظاهرا ویزای کاری کولی دچار مشکلاتی است که باعث معطلی وی شده است. همین موضوع باعث عصبانیت سرمربی استقلال شد و شفر با ناراحتی خواستار پیگیری این موضوع شد که چرا کولی نمی‌تواند مثل سایر اعضای این تیم وارد سالن اصلی شود؟

در حالی که بازیکنان استقلال از ساعت 14:15 در اتوبوس مستقر شده بودند اما مشکل مربی آبی پوشان باعث شد تا بازیکنان حدود یک ساعت معطل شوند. در این بین نصرالله عبداللهی مرتب در رفت و آمد بود تا مشکل مربی جامائیکایی حل شود.

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال در سایت رسمی خود نسبت به این موضوع اینچنین واکنش نشان داد:

برخلاف اخبار کذب منتشر شده کاروان استقلال بدون هیچ مشکلی فرودگاه امام خمینی را ترک کرد و پاسپورت هیچکدام از اعضای تیم ضبط نشد. ویزای میگوئل کولی، مربی استقلال در فرودگاه و بعد از ورود به تهران تمدید شد.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار