بازیکنان استقلال

سیاست های مغرضانه، از روی عداوت و یک بام و دو هوای فدراسیون فوتبال علیه باشگاه استقلال و هواداران میلیونی این تیم تمامی ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاگردان کرانچار در شرایطی برابر عراق قرار گرفتند که مهدی قائدی بازیکن استقلال تنها گل این تیم را در روز شکست در اربیل به ثمر رساند. یک سال پیش در چنین روزهایی مهدی قائدی جوان که امروز ستاره تیم امید بود و پی در پی بازیکنان عراقی را دریبل می زد، با کلاه معروف خود در ورزشگاه تختی آبادان تماشاگر اولین شکست آبی ها بود. ورزشگاهی که باخت استقلال در آن آغاز گر دومینوی استعفای منصوریان در هفته هفتم بود. آبی ها در دیدار برابر نفت آبادان امید نورافکن، لژیونر حال حاضر فوتبال ایران و مجید حسینی ستاره تیم ملی در جام جهانی را در اختیار نداشتند و همه این محرومیت ها به یک دلیل بود؛ عدم حضور در اردوی تیم امید.


با گذشت یک سال اما حالا دو نفر از این فهرست لژیونرهای ایران هستند و قائدی بازیکنی است که در کمال تعجب می توانست در هفته اول به عنوان بازیکن با تجربه برای استقلالی که حتی یازده بازیکن با تجربه حضور در لیگ برتر را در فهرست خود ندارد، از ابتدا به میدان برود اما تجربه تلخ آبی ها درست یک سال قبل باعث شد تا این بازیکن به اردوی تیم امید برود.
درست در روزهایی که استقلال یکی از معدود بازیکنان تاثیر گذار خود را در اختیار تیم امید قرار داد چهار تیم لیگ برتری یعنی تراکتورسازی، سایپا، پدیده و نساجی از این کار خود داری کردند و البته نکته تعجب بر انگیز، برخورد فدراسیون با این تیم ها است.

سال گذشته نیز مسئولان استقلال با اشاره به بند های قانونی بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار ندادند اما مسئولان فدراسیون با پافشاری که منصوریان بعد از جدایی از استقلال درباره آن دست به افشاگری زد، اجازه حضور بازیکنان استقلال در هفته اول را ندادند اما حالا خبری از برخورد مسئولان و محرومیت بازیکنان نیست.

رفتاری که با توجه به عدم تغییر قانون و مسئولان فدراسیون باعث اعتراض به جای هواداران استقلال و البته ایجاد شائباتی درباره تصمیم فصل گذشته مسئولان فدراسیون شده است. تورنمنت فصل گذشته زیر 23 ساله های آسیا مانند دیدار دوستانه با عراق در جدول فیفا قرار نداشت و آیین نامه فدراسیون نیز دستور العمل یکسانی در چنین شرایطی دارد اما تصمیم امسال مسئولان فدراسیون نشان می دهد گویا صحبت های منصوریان در فصل گذشته درباره لجبازی های انجام شده در این موضوع بیشتر از یک ادعا یا بهانه بوده و مسئولان فدراسیون نه در فصل گذشته بلکه در فصل جاری به درستی قانون را اجرا نکردند و استقلال به اشتباه سال گذشته قربانی شده است.

 

ورزش 3

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
S♥S
+5 #1 S♥S 1397-05-04 12:08
خدا لعنتشون کنه روز خوش نبیینن
نقل قول کردن
محمدباقر
+5 #2 محمدباقر 1397-05-04 13:03
اراده وراهبرد ورزشی این دولت قهرمانی مهندسی شده تیم پرسپولیس وداشتن استقلال ضعیف وبی ادعا مهندسی کاملا حساب شده از وزیر گرفته تا رسانای میلی ،داوران،کارشناسان رنگی وخلاصه همه عوامل موثردرفوتبال-همه سرکاریم-تا زمانی که این ساختار ورویکرد حاکم است قهرمانی تیم اصیل وریشه دار تاج محال است.مطمئن باشیم تا ساختن ستاره جعلی سوم برای پرسپولیس وقهرمانی کذایی پنجم وششم (کسب رکورد جام ) وجبران حقارت های گذشته این راهبرد ادامه دارد
تنها راه باقی مانده شکایت به فیفا ویا کناره گیری تیم تاج ازفوتبال ایران تا تغییر این وضع می باشد
نقل قول کردن
تاج آسیا
+2 #3 تاج آسیا 1397-05-04 18:48
باید از این لیگ مافیایی کثیف لنگی کناره گیری کنیم.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار